IPB

Witamy gościa ( Logowanie | Rejestracja )

Reply to this topicStart new topic
Wymiana lenovo y700
Traveler
dodano 19-04-2017, 14:18
Nr wypowiedzi: #1

Grupa: Forumowicz
Wypowiedzi: 22
Nr użytkownika: 68 404

Witam, jestem posiadaczem laptopa lenovo y700 od niecałych 10 miesięcy. Wentylatory laptopa chodzą głośno, nawet przy normalnym używaniu, a przy średniej jakości grach brzmią już jak odkurzacz. Dodatkowo matryca cierpi na bleeding w kilku miejscach. Studiuję, więc potrzebuję laptopa i z tego względu oddałem go dopiero niecały miesiąc temu na gwarancję z tytułu rękojmi (rządałem wymiany). Po tygodniu przyszła mi odmowa wymiany i laptop poszedł na naprawę, która trwała około 12 dni. Z dokumentu serwisowego wynika, że została wymieniona cała górna klapa, włącznie z matrycą. Bleeding widoczny jest jednak w tym samych miejscach, więc matryca jest prawdopodobnie ta sama. Po za tym, zaaplikowano typową czynność serwisową, czyli aktualizację biosu.

Przejdę teraz do sedna sprawy. Nie widzę efektów tej naprawy, gdyż wiatraki chodzą tak samo jak wcześniej, a matryca raczej nie została wymieniona. Ze względu na hałas, komfort pracy jest żaden. Czy przy oddawaniu drugi raz z tytułu rękojmi, przysługują mi jakieś większe prawa?
Go to the top of the page

+Quote Post
Mski
dodano 20-04-2017, 7:18
Nr wypowiedzi: #2

Grupa: Forowicz
Wypowiedzi: 148
Z: Białystok
Nr użytkownika: 70 262
Laptop: Hyperbook SL502VR

Jesli oddasz znow na rekojme z opcja wymiany na nowy, oni potwierdza wystepowanie usterki muszą Ci wymienic na nowy. Nawet mozesz odstapic od umowy (zwrot pieniedzy). Proponuje Ci abys nagrał kilka filmow z usterka i dolaczyl na plycie. To nawet dla Ciebie moze byc jako zabezpieczenie.

+Quote Post
m4ciek
dodano 23-04-2017, 9:23
Nr wypowiedzi: #3

Kapitan Gwiezdnej Floty

Grupa: + Adherent
Wypowiedzi: 1 863
Z: Częstochowa / Kraków
Nr użytkownika: 2 483
Laptop: MSI GS43VR 6RE