IPB

Witamy gościa ( Logowanie | Rejestracja )

Reply to this topicStart new topic
Laptop biznesowo - multimedialny do 4 000 zł
Argen
dodano 27-12-2016, 18:08
Nr wypowiedzi: #1

nynuś

Grupa: Forumowicz
Wypowiedzi: 1
Nr użytkownika: 69 733

Witam,
poszukuje pomocy, opinii przy zakupie nowego laptopa. Założenia po niżej:
1. Zakup na firmę laptop do 4 000 zł, choć najchętniej nie wydałbym więcej niż 3 600 zł brutto. Nie chodzi o brak pieniędzy, ale uważam, że do moich potrzeb droższy laltop jest po prostu nie potrzebny.
2. Jestem prawnikiem z zacięciem do grania, więc laptop będzie wykorzystywany do prac biurowych (word, excell, prezentacje) oraz zastosowań domowych - oglądnie filmów, słuchanie muzyki. Z chęcią też pograłbym w wiedźmina 2 i 3 oraz diablo III.
3. Co do matrycy to preferowana 15.6, najlepiej FHD lub IPS.
4. Wymagana wygodna klawiatura z częścią numeryczną warunek konieczny ponieważ korzystam i najczęściej piszę po kilka godzin dziennie.
5. Preferowany dysk SSD 256 GS + możliwość zamontowania 1TB HDD, Do tego pamięć RAM min. 8 GB.
6. Do tej pory zastanawiałem się nad: Dell Vostro 5568, Dell Inspiron 15 , HP probook 450 G3 lub Thinkpad E560.
http://www.kuzniewski.pl/p35416,dell-vostr...ka-w-cenie.html

http://www.euro.com.pl/laptopy-i-netbooki/...7-w10-pro.bhtml

Lenovo raczej odpada bowiem mają gwarancję jedynie 1 roczną. Z kolei inni producenci, jak chociażby dell 3 letnią, co robi znaczną różnicę. Wcześniej miałem della studio i sprawdzał się doskonale, stąd mam b. duże zaufanie do tej marki. Wacham się nad Dellem Vostro i generalnie kupiłbym go gdyby nie złe opinię na temat matryc. Stąd od razu pytanie, czy te matrycę są rzeczywiście tak słabę i czy normalny użytkownik zobaczy różnicę tzw. "gołym okiem". Ew. czy w inspironach matryce są lepsze bądź czy HP probook pod tym kątem wypadnie lepiej?
Go to the top of the page

+Quote Post
kuzniewski
dodano 28-12-2016, 10:00
Nr wypowiedzi: #2

epny

Grupa: Subiekt
Wypowiedzi: 1 175
Nr użytkownika: 65 176