IPB

Witamy gościa ( Logowanie | Rejestracja )

Reply to this topicStart new topic
Laptop do użytku domowego, prośba o ocenę modelu ASUS R540LA
klusiaa
dodano 10-01-2017, 10:12
Nr wypowiedzi: #1

nynuś

Grupa: Forumowicz
Wypowiedzi: 2
Nr użytkownika: 69 845

Hej rolleyes.gif

Po tym jak mój laptop odmówił posłuszeństwa poszukuję nowego. Moją górną granicą jest 2200 zł. Jest mi on potrzebny do takiego codziennego użytku - internet, filmy, pakiet Office, zdjęcia... raczej nie mam zamiaru na nim grać, ani instalować jakiś bardzo skomplikowanych programów.

Wstępnie wybrałam sobie taki model ASUS R540LA-XX343T i3-5005U/8GB RAM/240GB SSD/W10 (chciałam wstawić link, ale okazało się, że nie można, mam nadzieję, że ta specyfikacja coś Wam powie) , przyznam szczerze, że pewnie trochę ze względu na kolor (błękit) blush.gif W związku z czym usłyszałam, że to bez sensu bo płaci się za wygląd. Czy naprawdę tak jest? Poza tym czy myślicie, że jest to dobra maszyna? Nie znam się za bardzo, nie jestem ekspertem, ale starałam się wziąć pod uwagę jakieś tam istotne parametry (dysk SSD, 8GB).

Chętnie poznam Waszą opinię na jego temat.
Powód zmiany treści: dodałem oznaczenie modelu w tytule /tc
Go to the top of the page

+Quote Post
Tomasz Cyba
dodano 10-01-2017, 10:49
Nr wypowiedzi: #2

Naczelny Notebookcheck.pl

Grupa: Naczelny
Wypowiedzi: 22 209
Z: Warszawa
Nr użytkownika: 2

Typowy przeciętniak. Podzespoły wystarczające do podanych zastosowań. Plusem jest to, że jest relatywnie lekki. Minusy to jak dla mnie mała pojemność akumulatora (33 Wh) i błyszcząca matryca. Minusem może być też to, że ma tylko dwa porty USB typu A.

--------------------

+Quote Post
klusiaa
dodano 10-01-2017, 10:57
Nr wypowiedzi: #3

nynuś

Grupa: Forumowicz
Wypowiedzi: 2
Nr użytkownika: 69 845

Rozumiem. A czy w tej cenie warto w ogóle szukać czegoś lepszego? Dodam, że jeśli jest lepsza opcja to absolutnie nie upieram się przy tym błękicie (żeby nie było) smile.gif

+Quote Post