IPB

Witamy gościa ( Logowanie | Rejestracja )

Reply to this topicStart new topic
Problem z procesorem w starym laptopie
Poweix
dodano 2-08-2019, 0:08
Nr wypowiedzi: #1

Grupa: Forowicz
Wypowiedzi: 13
Nr użytkownika: 73 165
Laptop: Asus

Witam, chciałbym zapytać czy to normalne że procesor w moim laptopie zwalnia, od razu dodam że nie znam się za bardzo na procesorach i nie jestem pewny czy to normalne. Podstawowa prędkość mojego procesora to 2,60 GHz, kiedy na laptopie nic nie jest włączone Menedżer zadań pokazuje Szybkość 2,80-2,90 GHz ale przy obciążeniu takim jak gry Szybkość spada nawet do 1,20 GHz Opcji podkręcania procesora w biosie nie znalazłem co prawdopodobnie znaczy że mojego procesora podkręcić nie można. Jeżeli zdjęcia z jakiegoś programu będą potrzebne jestem w stanie wysłać.
Go to the top of the page

+Quote Post
DDaro83
dodano 2-08-2019, 6:28
Nr wypowiedzi: #2

Wypowiedzi: 949
Z: Ciężkowice/Kraków
Nr użytkownika: 66 783
Laptop: ASUS UX32/ AW M17X R4

zwykle jest odwrotnie .Jak nic się nie robi procesor trzyma niskie taktowanie a pod obciążeniem powinno rosnąć ..chyba ze u ciebie temperatury procesora sa zbyt wysokie pod obciążeniem i zbija taktowanie...

najlepiej zobacz jakimś programem do monitorowania co sie u ciebie dzieje takim żeby pokazywał i temp i aktualne taktowanie

--------------------
Praca:
Asus UX32A. I5/6GB/240GBSSD/Integra
Alienware 17 R4 I7/16GB/GtX 1060/1TB SSD
Dom:
Msi GT72 I7/8GB/180GBSSD/GTX970M
Asus G751. I7/16GB/240GB SSD/GTX970M

Hobby :-)

Kolekcja MSI GT 680=>GT70
Clevo P170EM
Asus G73
Erazer X7817
Msi GL63

+Quote Post
Sparc
dodano 2-08-2019, 12:36
Nr wypowiedzi: #3

Grupa: + Zasłużony
Wypowiedzi: 23 894
Nr użytkownika: 75
Laptop: MacBook Pro

To się nazywa throttling

--------------------
Some systems don't need improvement

+Quote Post
Jazzman
dodano 2-08-2019, 12:40
Nr wypowiedzi: #4

Wypowiedzi: 294
Nr użytkownika: 49 393

Najlepiej wymienić pastę i przedmuchać układ.

+Quote Post
Poweix
dodano 2-08-2019, 13:56