IPB

Witamy gościa ( Logowanie | Rejestracja )

 
Reply to this topicStart new topic
Wymiana laptopa na nowy, a gwarancja.
Luqart
dodano 21-09-2019, 13:17
Nr wypowiedzi: #1





Grupa: Forowicz
Wypowiedzi: 26 877
Rejestracja: 26/12/12
Nr użytkownika: 52 998



Laptop idzie do serwisu. Ten stwierdza, że nie da się go naprawić i wysyła nową sztukę innego laptopa.
W takim przypadku, jak jest z gwarancją? Biegnie od nowa czy nowy laptop ma gwarancję tylko do kiedy miał ją stary?

Poczytałem trochę to według prawa chyba powinna, ale z drugiej strony gwarancja jest nieobowiązkowa.
Co ciekawe rękojmia nie biegnie na nowo z tego co udało mi się wyczytać.

Kolega ma taką sytuację i nie dostał żadnego papieru, nic potwierdzającego wymianę.
Po prostu wysłali nowy laptop i tyle biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sparc
dodano 21-09-2019, 13:37
Nr wypowiedzi: #2





Grupa: + Zasłużony
Wypowiedzi: 24 962
Rejestracja: 23/08/06
Nr użytkownika: 75
Laptop: MacBook Pro



Zależy od warunków gwarancji.


--------------------
Some systems don't need improvement
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cpt.Solo
dodano 17-10-2019, 6:31
Nr wypowiedzi: #3





Grupa: Forowicz
Wypowiedzi: 114
Rejestracja: 12/02/11
Z: Gdynia
Nr użytkownika: 36 669
Laptop: Alienware 17 Area 51m / i9-9900K, RTX 2080, Ram 32, Monitor 144, M.2 970 Pro 1TB,970 Evo 2TB, SSD 860 Evo 2TB



Witam

Wg Dell-a liczy się od nowa. Nowy sprzęt,nowa gwarancja. Przynajmniej tak było w przypadku osoby,od której odkupiłem laptopa. Dostał z wymiany po niekończących się naprawach jednego Della,a nowy otrzymał z zaczynającą się od nowa roczną gwarancją.
Ale oczywiście co warunki gwarancji,to warunki gwarancji i dobrze wiedzieć na wszelki wypadek.
Pzdr
Let Force Be With You!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek (1 gości i 0 użytkowników anonimowych)
0 użytkowników:

 



RSS Wersja Lo-Fi_|_Informacja o cookies Zegar wskazuje: 25-02-2020 - 10:20