IPB

Witamy gościa ( Logowanie | Rejestracja )

 
Reply to this topicStart new topic
Hp pavilion, Serwis gwarancyjny
Magda888
dodano 14-01-2020, 19:49
Nr wypowiedzi: #1





Grupa: Forowicz
Wypowiedzi: 1
Rejestracja: 14/01/20
Nr użytkownika: 76 592
Laptop: Hp pavilion



Witam.
Niestety będę zaliczała się do grupy niezadowolonych klientów hp.

Miesiąc temu zakupiłam laptopa w jednym z salonów plusa. Po. Miesiącu wysiadla mi matryca. Ekran przestał działać podczas przeglądania internetu. Zrobił się poprostuczarny. Jednak nadal było słychać jak laptop pracuje.
Zadzwoniłam do serwisu. Miły Pan po przyjęciu zgłoszenia kazał czekać na kuriera. Laptop odjechał dzień później. A po trzech dniach po wykonanym telefonie do serwisu otrzymałam informację że stwierdzono uszkodzenie mechaniczne i mam czekać na kontakt z działem reklamacji.
Popisalam na messegerze z kim z tego działu podając numer zgłoszenia że nie zgadzam się z tym uszkodzeniem ponieważ na leptopie nie ma nawet śladów uzytkowania
I poinformowałam pana po drugiej stronie ze przed wysłaniem zrobiłam zdjęcia laptopa pisząc jednocześnie że zasugerowałam się tym po przeczytaniu negatywnych opinii na ich temat.
Narazie czekam na ten kontakt z działem reklamacji. Ale faktycznie laptop wysłany był nowiusienki bez żadnych sladow. Czeka mnie przeprawa. I tak czytam
Wasze komenatrze. Może nie brnac z nimi dalej tylko kazać zwrócić nienaprawionego i przez plusa zgłosić?


Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek (1 gości i 0 użytkowników anonimowych)
0 użytkowników:

 



RSS Wersja Lo-Fi_|_Informacja o cookies Zegar wskazuje: 20-01-2020 - 18:35