IPB

Witamy gościa ( Logowanie | Rejestracja )

6 Strony: V   1 2 3 > »   
Closed TopicStart new topic
Notebooki.pl/MTS Notebook - opinie
bitchslap
dodano 18-08-2006, 19:14
Nr wypowiedzi: #1





Grupa: Forumowicz
Wypowiedzi: 9
Rejestracja: 3/08/06
Nr użytkownika: 32



Prosze o opinie o sklepie MTS Notebook
Notebooki.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Valmaris
dodano 13-02-2007, 4:07
Nr wypowiedzi: #2





Grupa: + Zasłużony
Wypowiedzi: 8 728
Rejestracja: 22/01/07
Z: Gdańsk
Nr użytkownika: 536
Laptop: HP Probook 4330s; Eee PC 901



Kupowa?em u nich HP i jestem bardzo zadowolony z obsaugi i ceny smile.gif Jeszce sie potargowa?em. Polecam!

edit/ Chyba troche spo?niona ta opinia smile.gif


--------------------
HP Probook 4330s - Core i3
Eee PC 901 - recenzja - Intel Atom inside ;)
Motorola XOOM 3G - Nvidia Tegra 2
Desktop do gier - Core 2 Duo






Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andi
dodano 13-02-2007, 12:24
Nr wypowiedzi: #3





Grupa: + Adherent
Wypowiedzi: 260
Rejestracja: 12/12/06
Z: Cork / Ireland
Nr użytkownika: 333



QUOTE
Doda? Valmaris
Kupowa?em u nich HP i jestem bardzo zadowolony z obsaugi i ceny smile.gif Jeszce sie potargowa?em. Polecam!

edit/ Chyba troche spo?niona ta opinia smile.gif


Brawo za szybka reakcje ...


--------------------
DELL Inspiron E1705 WUXGA; Core2Duo T7400 ; 2GB DDR II 667MHz; 7900GTX @ OC 7950GTX; HDD 100GB Hitachi; HDD 500GB USB; Wifi abg; Bluetooth 355; PA-15 150Watt
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robi31
dodano 27-02-2007, 15:16
Nr wypowiedzi: #4





Grupa: Forumowicz
Wypowiedzi: 12
Rejestracja: 10/02/07
Nr użytkownika: 653



Witam,

Internet jest pe?en opinii pisanych pod wp?ywem emocji, w tym przypadku jednak do?wiadczenia z tym sklepem naprawd? przyprawiaj? o prawdziwy bol g?owy.

Dlaczego?

1)Ju? po wp?acie pieni?dzy zosta?em poinformowany o tym, ze sprzet podro?a? o okolo 200-300 z?otych.

2)Po 5 dniach, w tym 3 roboczych poprosi?em o wymian? notebooka. Po prostu model ktory zakupi?em ma bardzo refleksuj?c? matryc?, to ?adna wada techniczna po prostu do korzystania w domu tak, przy ?wietle dziennym juz nie. Wymiany mi odmowiono. W takim wypadku odesaa?em jako zwrot, niestety odesaano mi bez z powrotem bez ?adnego kontaktu ze mn?, co wiecej nawet nie otwarto przesy?ki...

3)Na maile nie odpowiadaj?. W rozmowie telefonicznej nikt nie jest w?adny podj?? decyzji i odsy?aj? do szefa, naturalnie ten nie odpowiada na maile. Nie mowi?c o tym, zeby kto? do mnie oddzwoni? i zainteresowa? sie klientem.

4) W szczeci?skim oddziale Pan wprost mi powiedzia?, ze po zakupie to on juz dla mnie nie ma czasu. Teraz to juz moj problem.

5)Jak Was nie przekona?em to zajrzycie tutaj. Jest wiecej takich jak moja opinii.
http://www.opineo.pl/index.php?sklep=360

Dyrektor szczeci?skiego oddzia?u powiedzia? mi, ze ma to w g??bokim powa?aniu, czy opisz? na forum swoje do?wiadczenia ze sklepem notebooki.pl

Wyda?em 5842 z?ote na notebooka w sklepie notebooki.pl.

Ostrzegam nie pope?nijcie tego samego b??du co ja !

Pozdrawiam,
Robert
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomasz Cyba
dodano 27-02-2007, 17:05
Nr wypowiedzi: #5


mod nr 1


Grupa: Naczelny
Wypowiedzi: 24 117
Rejestracja: 13/07/06
Z: Warszawa
Nr użytkownika: 2



Pozostaje Ci tylko skierowac sprawe na droge sadowa.

Moze na razie napietnowanie na naszym forum ma niewielka moc sprawcza, ale z biegiem czasu...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robi31
dodano 27-02-2007, 17:33
Nr wypowiedzi: #6





Grupa: Forumowicz
Wypowiedzi: 12
Rejestracja: 10/02/07
Nr użytkownika: 653



Tomasz to kwestia czasu, sadz? ze forum sie rozwinie i bedzie bardzo opiniotworcze. Profesjonalizm strony pozwala tak prognozowa?.

Je?eli mozesz prosze skontaktuj sie w moim imieniu ze sklepem notebooki.pl. Numer nieszcz?snego zamowienia to 2951.

W sumie sprawa jest prosta zamowi?em Asusa z serii A7c za 5842 z?otych, po 5 dniach (w tym weekend) poprosi?em o wymian? na IBM w bardzo podobnej cenie tak, aby pieni?dze zostawi? w tym samym sklepie. Zamowienia dokonywa?em przez internet stad internetowy numer zamowienia, p?atno?? sz?a przelewem, a odbior poniewaz jestem ze Szczecina by? w Szczecinie.

Na wymian? powiedzieli nie.
QUOTE
Witam

Nie ma opcji wymiany tego notebooka.

Dawid Szymkowiak
Dyrektor Oddzia?u

MTS Notebook sp. z o.o.


z podejmowaniem decyzji maja problem
QUOTE
Ja nie moge podejmowac jakichkolwiek decyzji z wymiana sprzetu, zadzwoniem do Pana aby ukierunkowa? bieg sprawie.

Pozdrawiam

Dawid Szymkowiak


Brak odzewu

Nie odpowiedzieli na zapytanie pod adres mailowy, ktory podaj? na g?ownej stronie (office@notebooki.pl) od 13 lutego, podobnie na kolejne zapytania mailowe wysaane pod poznan@notebooki.pl (tam maja central?) od 24 lutego. Szef nie odpowiada na maile od 30 godzin.

Najgorsze jest jednak to, ze mowi?c kolokwialnie i dosadnie maja klienta w d...ie. Zrobi?e? zakupy to juz nie jeste? dla nich wa?ny, teraz to juz nie ich problem.

Pozdrawiam i z gory dzieki za ewentualn? pomoc
Robert
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sylwester Cyba
dodano 27-02-2007, 17:51
Nr wypowiedzi: #7





Grupa: Administrator
Wypowiedzi: 9 996
Rejestracja: 12/07/06
Z: Warszawa
Nr użytkownika: 1



Zabrak?o informacji w jaki sposob laptop zosta? odebrany. Od kuriera, czy osobi?cie w sklepie?

Tak powinna wygl?da? informacja o zwrocie towaru.
http://www.esc.pl/information.php?info_id=22

"Zwroty handlowe
Oprocz ww. procedury, klientom dokonuj?cym zakupow na odleg?o??, z powodu braku mo?liwo?ci ogl?dzin towaru przed zakupem, przysauguje prawo do odst?pienia od umowy kupna-sprzeda?y w ciagu 10. dni kalendarzowych od chwili odebrania przesy?ki.

Towar musi by? zwrocony w stanie kompletnym w oryginalnym opakowaniu i nie moze nosi? ?ladow u?ytkowania. W przypadku zwrotu handlowego koszty spedycji ponosi klient ko?cowy, sprzedawca zwraca jedynie kwot? w wysoko?ci warto?ci zwracanego towaru. Przesy?k? nale?y opatrzy? oznaczeniem „zwrot handlowy” oraz do??czy? kopi? dowodu zakupu i numer rachunku bankowego, na ktory maja by? zwrocone ?rodki."

Warto mowi? "bye", kiedy sayszymy o rzekomej podwy?ce. Sam mialem przypadek, ze mi przetrzymano ?rodki przez 2 tygodnie (strajk kurierow, pcprojekt.pl). Nie ma sie co dawa? technice "noga w prog" znanej z psychologii i mimo straconego czasu dokona? transakcji w sprawdzonym sklepie (w?a?nie opineo i podobne u?atwiaj? ?ycie).


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robi31
dodano 27-02-2007, 19:03
Nr wypowiedzi: #8





Grupa: Forumowicz
Wypowiedzi: 12
Rejestracja: 10/02/07
Nr użytkownika: 653



To chyba by? moj b??d. Odbiera?em towar w ich przedstawicielstwie w Szczecinie.

Czy rzeczywi?cie wype?niaj?c formularz zamowienia na stronie internetowej, p?ac?c przelewem bankowym, a jedynie odbieraj?c w oddziale tracimy prawo do zwrotu w ciagu 10 dni?

Niemniej mi bardziej zale?y na wymianie, a nie na zwrocie, bo laptopa potrzebuj? do pracy. Zwrot to byla ostateczno??, kiedy powiedzieli mi, ze wymiana nie wchodzi w gr?.

Robert
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomasz Cyba
dodano 27-02-2007, 19:24
Nr wypowiedzi: #9


mod nr 1


Grupa: Naczelny
Wypowiedzi: 24 117
Rejestracja: 13/07/06
Z: Warszawa
Nr użytkownika: 2



Musisz sie skonsultowa? z prawnikiem. Temat ten poruszali?my niedawno w innym w?tku i mog?em w nim wyrazi? tylko swoje w?tpliwo?ci (moja wiedza prawnicza jest dosc mizerna).

Nie mog? doj??, w ktorym momencie nast?puje zawarcie umowy na odleg?o??.

Z fachowego opracowania (Zawieranie umow z konsumentem na odleg?o??) wyczyta?em jednak, co nast?puje:

Natomiast , jezeli strony negocjowa?y umow? za pomoc? ?rodka komunikacji na odleg?o??, ale samo zawarcie umowy odbylo sie przy fizycznej obecno?ci obu stron bez u?ycia ?rodka komunikacji na odleg?o??, to ten stan faktyczny nie moze by? uznany za zawarcie umowy na odleg?o?? w my?l opisywanej dyrektywy.

oraz

Podobnie u?ycie Internetu w pocz?tkowej fazie tj. gdy konsument wejdzie na odpowiedni? stron?, zeby sprawdzi? czy jest dany towar lub wy?le poczta elektroniczn? zapytanie o dany towar, a nast?pnie uda sie do sklepu osobi?cie po niego, czyli skorzysta z tradycyjnych form kontaktu, nie bedzie powodowa?o ochrony ustawy.

W ?wietle tego moim zdaniem przysauguje Ci ochrona ustawowa, tj. prawo do zwrotu sprz?tu i odst?pienia tym samym od zawartej przez internet umowy w ciagu 10 dni od z?o?enia zamowienia (czyli odpowiedzenia na ofert? sklepu).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robi31
dodano 27-02-2007, 21:06
Nr wypowiedzi: #10





Grupa: Forumowicz
Wypowiedzi: 12
Rejestracja: 10/02/07
Nr użytkownika: 653



Dzieki za pomoc.

Skierowa?em zapytanie o porad? prawn? do UOKIK i federacji-konsumentow.

Dzisiaj wieczorem otrzyma?em odpowiedz, jak rozumiem od w?a?ciciela sklepu, niestety nie podpisa? sie.

QUOTE
Witam
Mo?emy komputer przyj?? ale jako u?ywany.


Chronologia wydarze? przedstawia?a sie nast?puj?co.

8 lutego popo?udniem odbieram komputer
12 lutego prosze o wymian?
13 lutego informuj? mnie, ze wymiana nie wchodzi w gr?
15 lutego nie widz?c innej opcji odsy?am im laptopa jako zwrot do centrali w Poznaniu
23 lutego laptop wraca kurierem do mnie, bo notebooki.pl odesaa? mi zwrot. Bez podania przyczyny, bez wysaania maila, czy telefonu.

Maile:
13 luty - centrala Pozna? bez odpowiedzi
24 luty - centrala bez odpowiedzi

W mi?dyczasie kilka rozmow telefonicznych, w ktorych by?em prze??czany od jednej osoby do drugiej. Poziomu osob z oddzia?u w Szczecinie, nie bede komentowa?.

Tak w?a?nie traktuje swoich klientow sklep notebooki.pl.

Jeszcze raz dzieki za pomoc,
Robert
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Valmaris
dodano 28-02-2007, 2:05
Nr wypowiedzi: #11





Grupa: + Zasłużony
Wypowiedzi: 8 728
Rejestracja: 22/01/07
Z: Gdańsk
Nr użytkownika: 536
Laptop: HP Probook 4330s; Eee PC 901



Przykro mi, ze tak Ci? potraktowano. Ja akurat kupowa?em (31.12.2005) swego HP nx6110 w gda?skim oddziale i wszystko bylo w jak najlepszym porz?dku - utargowa?em cen?, zamiast 2x256MB dosta?em (bez dop?aty) 1x512MB. Wymiana pami?ci na miejscu. Pewno du?o zale?y od oddzia?u i ludzi tam pracuj?cych.


--------------------
HP Probook 4330s - Core i3
Eee PC 901 - recenzja - Intel Atom inside ;)
Motorola XOOM 3G - Nvidia Tegra 2
Desktop do gier - Core 2 Duo






Go to the top of the page
 
+Quote Post
john_himself
dodano 2-03-2007, 11:35
Nr wypowiedzi: #12





Grupa: Forumowicz
Wypowiedzi: 8
Rejestracja: 4/12/06
Nr użytkownika: 288



Polecam, zamowilem mailem, odebralem osobiscie. Wszystko oki. Maja bardzo atrakcyjne ceny, od wielu miesiecy na 1szym miejscu na Skapcu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
croton1
dodano 2-03-2007, 14:39
Nr wypowiedzi: #13





Grupa: Forumowicz
Wypowiedzi: 19
Rejestracja: 12/01/07
Nr użytkownika: 479



QUOTE
Doda? john_himself
Polecam, zamowilem mailem, odebralem osobiscie. Wszystko oki. Maja bardzo atrakcyjne ceny, od wielu miesiecy na 1szym miejscu na Skapcu.

Kupi?em u nich dv6153ea - bezproblemowy model i dobra obsauga. Polecam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
el_kojote
dodano 2-03-2007, 20:50
Nr wypowiedzi: #14





Grupa: + Zasłużony
Wypowiedzi: 2 446
Rejestracja: 16/01/07
Z: Warszawa
Nr użytkownika: 506
Laptop: MacBook Pro 15



poczytaj


juz ktos sie dzieli? swoimi spostrzezeniami na temat nooteboki.pl:o


--------------------
Jest:
MacBook Pro 15 - CPU i7; 16GB RAM; 250 GB SSD + 500 GB w talerzach
Lenovo ThinkPad E550 - CPU i7; 16GB RAM; 250 GB SSD +

Było:
DELL XPS 13 - CPU i7; 8GB RAM; 250 GB SSD
Dell Latitude E6500 - P8700; 4GB RAM; NVidia Quadro NVS 160; 250GB HDD ; DVD-RW ; WiFI a/g/n, Bluetooth; 15,4"
Dell Latitude D830 - T7200; 2GB RAM; 120GB HDD; DVD-RW; WIFI a/b/g; BT; 15,4''
Toshiba X200-253 - T8300; 3GB RAM; Geforce M8700GT; 400GB HDD (2x200GB); DVD-RW; WIFI a/g/n; BT; 17,1''
Philips X54 - T2300; 2GB RAM; Geforce 7400Go; 100GB HDD ; DVD-RW ; WiFI a/b/g, Bluetooth; 15,4"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PLANET
dodano 3-03-2007, 4:16
Nr wypowiedzi: #15


Dr. House ; )


Grupa: Forumowicz
Wypowiedzi: 264
Rejestracja: 28/10/06
Z: Warszawa
Nr użytkownika: 175
Laptop: Watch this space... Asus F3JP-AS022P, Samsung NP-NC10-KAP1PL



Co oddzial to obyczaj... Ja dokonujac zakupu (bylem poniekad 'skazany' na nich, ze wzgledu na zakup ratalny z realnym (sic, bez prowizji/ubezpieczenia/dodatkowych kosztow) oprocentowaniem 0 % - promocyjny, dostepny jeden tydzien w miesiacu, oraz praktycznie najnizsze ceny) poczytalem dokladnie opinieo.pl, wypytalem sie w sklepie o wszystko, co mi tylko przyszlo do glowy i wyjasnilem wszystkie watpliwosci - i dopiero wtedy podjalem ostateczna decyzje. Generalnie wnioskujac z opinii na powyzszym serwisie, najmniej problemow mialbys placac przy odbiorze (calosc albo ratalnie) - upewniajac sie ZAWCZASU co do PRECYZYJNEJ ceny (czesto jest to pare-nascie-dziesiat zlotych wiecej), odbierajac oczywiscie w tym ukladzie sprzet - osobiscie, a takze ogladajac laptop na miejscu w oddziale firmy - im dluzej i dokladniej, tym lepiej (chocby piksele...).

W ten sposob bylbys skazany tylko na male problemy, ktore sa zwykle epizodyczne i pojedyncze.

W moim przypadku skonczylo sie tak, ze cena nie roznila sie prawie od tej na stronie (5480 vs 5477,8), a takze udalo mi sie dolozyc zamowiona poprzez nich pamiec i jeszcze sie o nia - skutecznie! - potargowac (paredziesiat zlotych w kieszeni).

Radze w takiej sytuacji zasiegnac porady (najlepiej znajomego, ze wzgl na oczywiste koszty) prawnika, jak nalezaloby postepowac dalej.

Powodzenia!


--------------------
Watch this space...
Asus F3JP-AS022P & Samsung NP-NC10-KAP1PL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PLANET
dodano 3-03-2007, 4:17
Nr wypowiedzi: #16


Dr. House ; )


Grupa: Forumowicz
Wypowiedzi: 264
Rejestracja: 28/10/06
Z: Warszawa
Nr użytkownika: 175
Laptop: Watch this space... Asus F3JP-AS022P, Samsung NP-NC10-KAP1PL



Generalnie dobry sklep - polecam jednak lekture serwisu opinieo.pl na ich temat (najlepiej calosc, choc sporo tego jest) i wyciagniecie KONSTRUKTYWNYCH wnioskow.

Ja sam kupowalem w tym sklepie i jestem zadowolony, moge ich polecic, acz z powyzszym zastrzezeniem.


--------------------
Watch this space...
Asus F3JP-AS022P & Samsung NP-NC10-KAP1PL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Landi
dodano 7-03-2007, 22:47
Nr wypowiedzi: #17





Grupa: Forumowicz
Wypowiedzi: 9
Rejestracja: 7/03/07
Nr użytkownika: 824



quote("Zwroty handlowe
Oprocz ww. procedury, klientom dokonuj?cym zakupow na odleg?o??, z powodu braku mo?liwo?ci ogl?dzin towaru przed zakupem, przysauguje prawo do odst?pienia od umowy kupna-sprzeda?y w ciagu 10. dni kalendarzowych od chwili odebrania przesy?ki.)

Wszystko fajnie tylko chcialbym sie dopatrzy? pewnej anomali w tym rozporz?dzeniu. Taki produkt ( w tym przypadku notebook ) po zwrocie wroci na po?ke sklepow? jako nowy produkt. Wedle mojej opini to on jest juz u?ywany. Ja kupuj?c co? w sklepie jako nowe chcia? bym zeby faktycznie takie bylo. Dlatego nie podoba mi sie co? takiego. Powinny by? zwroty w przypadku wady i koniec.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
energhizer
dodano 8-03-2007, 17:24
Nr wypowiedzi: #18





Grupa: + Adherent
Wypowiedzi: 978
Rejestracja: 19/01/07
Z: Wroc?aw
Nr użytkownika: 521



Przysauguje prawo do zwrotu, ale nie ma ani saowa o pieni?dzach:freak: Ciekawe ile sobie potr?c? jako koszty wysy?ki i operacyjne. Nie zdziwi?bym sie jakby do zwrotu bylo 90% kwoty zap?aconej. Nie ma nic za darmo. W ten sposob ka?dy kupi?by sobie laptopa pobawi? sie przed uplywem 10 dni odda? i bra? nast?pny:D

Nie b?d?my naiwni...


--------------------
Mia?em A100-847...;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robi31
dodano 11-03-2007, 10:13
Nr wypowiedzi: #19





Grupa: Forumowicz
Wypowiedzi: 12
Rejestracja: 10/02/07
Nr użytkownika: 653



Witam,

Po umieszczeniu tematu, mi?dzy innymi na Waszym forum, w?a?ciciel Bartek, urz?duj?cy pod adresem bartek@notebooki.pl zobowi?za? sie podej?? rzeczowo do kwestii wymiany notebooka.

No niestety na obietnicy sie sko?czy?o od 2 marca Pan Bartek, ktory nigdy nie podpisa? sie z nazwiska przesta? odpowiada? na maile. Kontakt telefoniczny jest z nim niemo?liwy, nigdy go nie ma, a szczytem wszystkiego bylo to kiedy w sauchawce sayszy sie jak instruuje pracownika, ze ma mowi?, ze go nie ma i nie wiadomo kiedy bedzie.

Pracownicy sklepu internetowego notebooki.pl maja klientow g??boko gdzie?, pisz? o tym na forum w?a?nie dlatego, ze jasno mi powiedziano, ze kompletnie im nie zale?y na opinii na forach dyskusyjnych..

To jest najgorszy sklep internetowy w jakim dokonywa?em zakupow.

Nie robcie tego b??du co ja.

Pozdrawiam,
Robert
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomasz Cyba
dodano 11-03-2007, 11:24
Nr wypowiedzi: #20


mod nr 1


Grupa: Naczelny
Wypowiedzi: 24 117
Rejestracja: 13/07/06
Z: Warszawa
Nr użytkownika: 2



QUOTE
W ten sposob ka?dy kupi?by sobie laptopa pobawi? sie przed uplywem 10 dni odda? i bra? nast?pny:D


A jaki bylby sens takiego post?powania? Przesiadanie sie z komputera na komputer jest dosc k?opotliwe...

Pobieranie jakichkolwiek op?at jest zabronione przez ustaw?. Moim zdaniem sklep powinien ponosi? nawet koszt odesaania do niego niechcianego towaru.

Fakt, przepisy takie pomy?lane sa do krajow o wy?szych standardach uczciwo?ci niz nasz, ale wydaje mi sie, ze wcale nie daj? klientowi nadmiernie uprzywilejowanej pozycji.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Strony: V   1 2 3 > » 
Closed TopicStart new topic
1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek (1 gości i 0 użytkowników anonimowych)
0 użytkowników:

 



RSS Wersja Lo-Fi_|_Informacja o cookies Zegar wskazuje: 7-03-2021 - 2:21