IPB

Witamy gościa ( Logowanie | Rejestracja )

8 Strony: V  « < 5 6 7 8 >  
Reply to this topicStart new topic
Serwis Asus, procedura, co należy zrobić aby wysłać laptop do serwisu?
qleague
nadaj 11-02-2010, 15:28
Nr wypowiedzi: #121


bajtel
***

Grupa: Forumowicz
Wypowiedzi: 30
Rejestracja: 7/11/08
Nr użytkownika: 15 504



Jeśli okaże sie, ze nie podlega gwarancji, to ja ponoszę koszt przesyłki w obie strony? Czy może poinformują mnie o tym jeszcze przed wysyłką?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
M K
nadaj 11-02-2010, 15:37
Nr wypowiedzi: #122


dosyć pogrążony
*******

Grupa: + Zasłużony
Wypowiedzi: 4 838
Rejestracja: 26/05/08
Z: Dąbrowa Górnicza
Nr użytkownika: 10 422
Laptop: ASUS K50IJ



Musisz wysłać laptopa na oględziny, jeżeli stwierdzą że to z Twojej winy poniesiesz koszt przesyłki w obie strony.


--------------------
ASUS K50IJ-SX285 -> Intel DualCore T4400 2x2,2GHz || 4GB DDR2 800MHz || Seagate 250GB + Seagate Expansion 1000GB || Intel X4500M || 4400mAh || Windows 7 Ultimate 64-bit || Huawei E1550 + Orange Free na kartę
Były: Asus F3SV, Lenovo G530 (działał 6 godzin), IBM ThinkPad 380Z, Siemens-Nixdorf Scenic Mobile 710
Go to the top of the page
 
+Quote Post
qleague
nadaj 12-02-2010, 0:10
Nr wypowiedzi: #123


bajtel
***

Grupa: Forumowicz
Wypowiedzi: 30
Rejestracja: 7/11/08
Nr użytkownika: 15 504



Co moge zrobic jesli nie moge zamknac klapy ze wzgledu na ten zawias? Jak mam go wlozyc do pudelka? Laptop jest normalnie otwarty i nie bardzo idzie przesunac ta klape w zadna strone bez zgrzytow obudowy :/
Mial ktos podobny problem?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
M K
nadaj 10-03-2010, 15:31
Nr wypowiedzi: #124


dosyć pogrążony
*******

Grupa: + Zasłużony
Wypowiedzi: 4 838
Rejestracja: 26/05/08
Z: Dąbrowa Górnicza
Nr użytkownika: 10 422
Laptop: ASUS K50IJ



Mój F3SV dziś wrócił z serwisu, wysłany w poniedziałek dwa tygodnie temu, dziś jest środa, czyli 16 dni kalendarzowych. Szybkie podsumowanie:

- stwierdzone zalanie cieczą - wymiana klawiatury + robocizna 200zł brutto, po wymianie kontynuacja napraw gwarancyjnych, trwało to 4 dni
- później zamówiona obudowa, która dociera jakoś po trzech-czterech dniach, która jednak serwisantom w jakiś sposób nie pasowała, dlatego zamówili nową z Tajwanu, która przyszła dwa dni temu - to był powód tak długiej naprawy, i jak twierdzi konsultant naprawy z winą użytkownika są objęte mniejszym priorytetem

A podsumowując wymienione:

- górna obudowa matrycy
- obudowa dookoła klawiatury, główna obudowa, palmrest, czy jak to się jeszcze zwie, miejsce na którym trzyma się łapy
- klawiatura
- matryca LCD
- inwerter
- kable połączeniowe do inwertera
- napęd DVD

Nie jestem pewien, ale z tego laptopa chyba już nic nie zostało, co było w nim od nowości laugh.gif Ale generalnie nie narzekam, mam jeszcze jednego, a mój F3SV po niezłych jazdach w różnistych warunkach wygląda teraz jak po opuszczeniu fabryki wink.gif Dodam jeszcze, że dysk nie został sformatowany, na Windows miałem hasło. Jak mi go wieczorem do szpitala przywiozą to zobaczę, czy czegoś przy okazji nie zepsuli.

edit. Praktycznie cała zewnętrzna obudowa wymieniona, wymieniono dodatkowo górną klapę, chociaż o to nie prosiłem i oprócz matrycy szybkę matrycy (nie jestem pewien o co biega, szczególnie że na matrycę gwarancja jest rok a mój już ma ponad 1,5), wszystko idealnie spasowane i chociaż trwało to długo to po prawie 2 latach komp wygląda praktycznie jakby wyszedł z fabryki wink.gif


--------------------
ASUS K50IJ-SX285 -> Intel DualCore T4400 2x2,2GHz || 4GB DDR2 800MHz || Seagate 250GB + Seagate Expansion 1000GB || Intel X4500M || 4400mAh || Windows 7 Ultimate 64-bit || Huawei E1550 + Orange Free na kartę
Były: Asus F3SV, Lenovo G530 (działał 6 godzin), IBM ThinkPad 380Z, Siemens-Nixdorf Scenic Mobile 710
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szogo
nadaj 10-04-2010, 16:53
Nr wypowiedzi: #125


bajtel
***

Grupa: Forumowicz
Wypowiedzi: 48
Rejestracja: 31/07/08
Nr użytkownika: 12 190



Mam takie pytanie odnosnie gwarancji miedzynarodowej Asusa gdyz chce sie upewnic.

Planuje qpic Asusa u nas w kraju ale ma byc uzytkowany caly czas w Hiszpanii.

Teraz pytanie. Gdzie mam zarejstrowac produkt Asusa? Na polskiej stronie Asusa z moimi danymi ? czy na siostre (laptop dla niej) na stronie hiszpanskiej Asusa?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
reklama XTREEM.pl
nadaj 10-04-2010, 16:53
Nr wypowiedzi: #


.









Go to the top of the page
 
Quote Post
bartezzo
nadaj 14-04-2010, 19:18
Nr wypowiedzi: #126


nynuś


Grupa: Forumowicz
Wypowiedzi: 5
Rejestracja: 15/12/09
Nr użytkownika: 24 473



moje doswiadczenia z serwisem:

na matrycy pojawila sie pozioma linia z pikseli na cala szerokosc

1) wygenerowanie RMA 16-03-10
2) nadanie paczki 17-03-10
3) odebranie przez serwis 18-03-10
4) pierwsza diagnoza - wymiana matrycy - z racji ze to 14" trzaba bylo sciagnac ja od producenta (tak mysle). Okolo 23-03-10 status NAPRAWA
5) ponowne oczekiwanie - ramka do matrycy - tym razem oczekiwanie okolo 2 tygodni. Okolo 08-04-10 status NAPRAWA
6) ponowne oczekiwanie - tym razem nie wiadomo na co. 12-04-10 status KONCOWE SPRAWDZANIE
7) nadanie paczki przez serwis 13-04-10
8) odebranie przeze mnie paczki (dzisiaj) 14-04-10

podsumowanie: prawie miesiac bez notebooka, z czego najwiecej (sama naprawa i odsylanie wg strony ze statusem to zaledzwie tydzien) zeszlo na oczekiwanie na czesci zamienne od producenta (az dla mnie dziwne ze serwis nie ma u siebie tego...)

dlatego uprzedzam wszystkich uradowanych krotkim oczekiwaniem, ze MOŻE sie zdarzyc tak, ze notebook polubi lezakowanie w serwisie smile.gif a co najlepsze pamietajcie ze serwis nie ma wyznaczonego MAKSYMALNEGO czasu naprawy

Z naprawy jestem zadowolony, z czasu realizacji nie - chociaz zdaje sobie sprawe ze tak musialo byc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Floow
nadaj 19-05-2010, 15:40
Nr wypowiedzi: #127


nynuś


Grupa: Forumowicz
Wypowiedzi: 1
Rejestracja: 19/05/10
Nr użytkownika: 28 755
Laptop: x56t



QUOTE(qleague @ 11-02-2010, 16:27) *
Jeśli okaże sie, ze nie podlega gwarancji, to ja ponoszę koszt przesyłki w obie strony? Czy może poinformują mnie o tym jeszcze przed wysyłką?

i co jak ci poszło przyjeli Ci lapka bo mam identyczni...:/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Goootii
nadaj 20-07-2010, 13:35
Nr wypowiedzi: #128


:)
*****

Grupa: Forumowicz
Wypowiedzi: 175
Rejestracja: 15/05/08
Nr użytkownika: 10 155
Laptop: Acer Aspire 5740 / Asus Eee PC 1005HA



Skoro już o serwisie ASUSa mowa...
Myślicie, że będą się czepiać, jeśli rozmontuje Eee PC w celu przeczyszczenia? Myślałem, by im oddać laptopa, by się tym zajęli; jednak po przeczytaniu tego wątku nieco się boję...

- przeniesiono z tematu z opiniami o serwisie Asusa /tc -

Wypowiedź została zmodyfikowana przez Tomasz Cyba dnia 27-07-2010, 6:30


--------------------

Aktualnie:
Acer Aspire 5740G|| Intel Core i7-620M 2,66 Ghz (3,33 Ghz Turbo Boost) 4 MB cache || ATI Mobility Radeon HD 5650 1 GB GDDR3|| 15,6 LED 1366x768 || 4GB RAM DDR3 || 640 GB HDD || Wifi 802.11 b/g/n || Bluetooth 2.1 + EDR || Windows 7 64bit Home Premium/ Professional
Asus Eee PC 1005HA || 10,1 Glare 1024x600 || Intel Atom 1,6 Ghz || Intel GMA 950|| 1 GB RAM DDR2 533 || 160 GB HDD || Wi-Fi 802.11n || Windows XP Home 32bit

Wcześniej
Acer Aspire 5930G || 15,4 LCD 1280x800 || NVIDIA GeForce 9600M GT 512 MB GDDR3 || Intel Core 2 Duo P7350 2x2GHZ 3 MB cache || 320GB HDD || 4GB RAM || 802.11a/b/g/Draft-N WLAN || Bluetooth 2.0 + EDR || Windows Vista Home Premium SP2 PL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZAJEC
nadaj 26-07-2010, 22:34
Nr wypowiedzi: #129


bajtel
***

Grupa: Forumowicz
Wypowiedzi: 31
Rejestracja: 30/09/08
Nr użytkownika: 14 611



Witam, jako że tu jest wątek o Asusie podepnę się.

Mam do was dwa pytania;

Posiadam notebooka, ASUS X57VN, irytują mnie w nim 3 rzeczy i zamierzam odesłać go do serwisu, sęk w tym iż nie wiem czy te naprawy obejmie gwarancja, może wy mi powiecie?

1. Wejście słuchawkowe obrobiło się, każda wtyczka ma spory luz co przekłada się na dźwięk - fatalny.
2. Niedziałające oba shifty, wymiana systemu, sterowników itd nic nie dała.
3. Cholernie głośny wiatrak na procesorze, działa dosłownie jak kosiarka, musiał dostać jakiś luzów, jest to po dniu pracy nie do wytrzymania.
4. Napęd DVD czasami łapie humory, gdy włożę jaką płytę czy to nagraną przeze mnie czy oryginał, jedyną opcją jej wyjęcia czasami jest wyłączenie laptopa i ponowne jego włączenie, wtedy gdy jeszcze winda nie startuje otwieram bez problemów dvd i wyjmuję płytę. Przy działającym windows'ie racka nie chce się wysunąć.

laptop kiedyś odsyłałem do serwisu - sklep internetowy w którym zakupiłem laptop, po z mojej winy zniszczonej matrycy, na mój koszt została wymieniona, lecz nie był to serwis ASUS'a, czy może mieć to wpływ na na naprawę w/w usterek w ramach gwarancji gdy wyślę go do serwisu np. Orika we Wrocławiu?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
M K
nadaj 26-07-2010, 23:33
Nr wypowiedzi: #130


dosyć pogrążony
*******

Grupa: + Zasłużony
Wypowiedzi: 4 838
Rejestracja: 26/05/08
Z: Dąbrowa Górnicza
Nr użytkownika: 10 422
Laptop: ASUS K50IJ



Nie jestem pewien czy gwarancja zostanie uznana po nieautoryzowanej naprawie - najlepiej sie do niczego nie przyznawac, wyslac i sie przekonac, najwyzej poniesiesz koszty transportu w wysokosci 40zl.


--------------------
ASUS K50IJ-SX285 -> Intel DualCore T4400 2x2,2GHz || 4GB DDR2 800MHz || Seagate 250GB + Seagate Expansion 1000GB || Intel X4500M || 4400mAh || Windows 7 Ultimate 64-bit || Huawei E1550 + Orange Free na kartę
Były: Asus F3SV, Lenovo G530 (działał 6 godzin), IBM ThinkPad 380Z, Siemens-Nixdorf Scenic Mobile 710
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Koncarz
nadaj 27-07-2010, 5:38
Nr wypowiedzi: #131


Stary burak
*******

Grupa: Forumowicz
Wypowiedzi: 3 583
Rejestracja: 24/05/07
Z: W-wa Teren
Nr użytkownika: 1 379
Laptop: MSI GX60 [The powerful APU AMD Trinity A10-4600M inside the machine !!!]



QUOTE(ZAJEC @ 26-07-2010, 21:40) *
1. Wejście słuchawkowe obrobiło się, każda wtyczka ma spory luz co przekłada się na dźwięk - fatalny.
2. Niedziałające oba shifty, wymiana systemu, sterowników itd nic nie dała.
3. Cholernie głośny wiatrak na procesorze, działa dosłownie jak kosiarka, musiał dostać jakiś luzów, jest to po dniu pracy nie do wytrzymania.
4. Napęd DVD czasami łapie humory, gdy włożę jaką płytę czy to nagraną przeze mnie czy oryginał, jedyną opcją jej wyjęcia czasami 
laptop kiedyś odsyłałem do serwisu - sklep internetowy w którym zakupiłem laptop, po z mojej winy zniszczonej matrycy, na mój koszt została wymieniona, lecz nie był to serwis ASUS'a, czy może mieć to wpływ na na naprawę w/w usterek w ramach gwarancji gdy wyślę go do serwisu np. Orika we Wrocławiu?

1 - mogą być opory , że sam rozrajbowałeś  2 - powinni naprawić , 3- powinni wymienić , 4 - zależy czy przy nich złapie humor . Co do matrycy to myślę że nie powinno być problemu , zwłaszcza że jej nie reklamujesz .  


--------------------
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZAJEC
nadaj 27-07-2010, 18:09
Nr wypowiedzi: #132


bajtel
***

Grupa: Forumowicz
Wypowiedzi: 31
Rejestracja: 30/09/08
Nr użytkownika: 14 611



a teraz takie pytanko ostatnie, dzwonić prosto do Oriki do Wrocławia, czy pierw na numer ze strony Asusa, jak polecacie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
M K
nadaj 27-07-2010, 18:10
Nr wypowiedzi: #133


dosyć pogrążony
*******

Grupa: + Zasłużony
Wypowiedzi: 4 838
Rejestracja: 26/05/08
Z: Dąbrowa Górnicza
Nr użytkownika: 10 422
Laptop: ASUS K50IJ



Do Oriki sie nie dzwoni, wszystko sie zalatwia przez Asus telefonicznie/czat.


--------------------
ASUS K50IJ-SX285 -> Intel DualCore T4400 2x2,2GHz || 4GB DDR2 800MHz || Seagate 250GB + Seagate Expansion 1000GB || Intel X4500M || 4400mAh || Windows 7 Ultimate 64-bit || Huawei E1550 + Orange Free na kartę
Były: Asus F3SV, Lenovo G530 (działał 6 godzin), IBM ThinkPad 380Z, Siemens-Nixdorf Scenic Mobile 710
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Xylometazolin
nadaj 4-08-2010, 15:05
Nr wypowiedzi: #134


bajtel
***

Grupa: Forumowicz
Wypowiedzi: 40
Rejestracja: 11/02/10
Nr użytkownika: 26 133



Jezeli nie działaja mi glosniki(menedzer urzadzen windows nie wykrywa kart dzwiekowej) probowalem reinstalowac system/stery i nic nie pomogło moge smialo wysylac go na gwarancje? Jezeli okaze sie ze to nie wina hardware (w co watpie) to musze płacic za przesyłke?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
M K
nadaj 21-08-2010, 12:22
Nr wypowiedzi: #135


dosyć pogrążony
*******

Grupa: + Zasłużony
Wypowiedzi: 4 838
Rejestracja: 26/05/08
Z: Dąbrowa Górnicza
Nr użytkownika: 10 422
Laptop: ASUS K50IJ



Jak jesteście ciekawi czasów napraw w Asusie to odwiedźcie stronę www.asus-polska.pl/serwis i w monitorowaniu naprawy wpiszcie jakiś numer RMA PLB408xxxx. Daje to jakiś tam pogląd. Tylko pierwsza cyfra to 0, 1 albo 2.

edit.

NMC-PE Polska - katastrofa. Wymiana nagrywarki 10 dni od poniedziałku do środy. To jest jakieś pośmiewisko a nie serwis, każdy serwis gwarancyjny ma tak podstawową rzecz jak nagrywarki do popularnych laptopów, ale nie oni. Druga sprawa, jak komp idzie nie do Oriki a nie NMC-PE to transportuje DHL, a do NMC-PE tylko UPS, który również jest tragedią.


--------------------
ASUS K50IJ-SX285 -> Intel DualCore T4400 2x2,2GHz || 4GB DDR2 800MHz || Seagate 250GB + Seagate Expansion 1000GB || Intel X4500M || 4400mAh || Windows 7 Ultimate 64-bit || Huawei E1550 + Orange Free na kartę
Były: Asus F3SV, Lenovo G530 (działał 6 godzin), IBM ThinkPad 380Z, Siemens-Nixdorf Scenic Mobile 710
Go to the top of the page
 
+Quote Post
diabeelek
nadaj 5-10-2010, 12:18
Nr wypowiedzi: #136


fachman
******

Grupa: Forumowicz
Wypowiedzi: 466
Rejestracja: 7/11/08
Z: Szczecin/Gorzów
Nr użytkownika: 15 516



Mój lapek był juz dwa razy w serwisie z uszkodzona matryca i raz z ukladem chlodzenia, teraz pojechał trzeci raz, problem zawsze byl naprawiany.
Mimo zapewnień podczas ostatniej naprawy, ze jesli znowu pojawi sie problem z matryca laptop zostanie wymieniony na nowy model wolny od wad to Asus juz tego nie pamieta, ale ok.
Dzisiaj dostalem maila ze naprawa przedluzy sie o 10 dni bo tyl czeka sie na czesci.
Komputer u nich jest od 17.09.
Czemu nie potrafią/nie chca wymienic na nowy wolny od wad.
Laptop jest uzywany do pracy zarobkowej.
Dzieki temu ze tak dlugo zajmuje im naprawa mojego laptopa jestem pozbawiony zarobku.
Czy to jest normalne?
Chyba nie.


--------------------
Asus N50VN
Intel® Core™2 Duo T5800 (2.0 GHz, 2MB cache, 800 mhz FSB)
15.4” WXGA (1280x800) LED
Nvidia GeForce 9650M GT 1GB VRAM z HDMI
4 GB DDR2 800 MHz
320 GB SATA
SuperMulti DVD+/-RW DL
10/100/1000 Mbps, Wi-Fi 802.11a/g/n, Bluetooth

Zapraszam na jedyne ogólnopolskie forum Hondy Concerto
http://www.hondaconcerto.boo.pl


Go to the top of the page
 
+Quote Post
M K
nadaj 6-10-2010, 19:42
Nr wypowiedzi: #137


dosyć pogrążony
*******

Grupa: + Zasłużony
Wypowiedzi: 4 838
Rejestracja: 26/05/08
Z: Dąbrowa Górnicza
Nr użytkownika: 10 422
Laptop: ASUS K50IJ



To co on tam robi od 17.09 skoro dopiero na części czeka?


--------------------
ASUS K50IJ-SX285 -> Intel DualCore T4400 2x2,2GHz || 4GB DDR2 800MHz || Seagate 250GB + Seagate Expansion 1000GB || Intel X4500M || 4400mAh || Windows 7 Ultimate 64-bit || Huawei E1550 + Orange Free na kartę
Były: Asus F3SV, Lenovo G530 (działał 6 godzin), IBM ThinkPad 380Z, Siemens-Nixdorf Scenic Mobile 710
Go to the top of the page
 
+Quote Post
diabeelek
nadaj 7-10-2010, 19:24
Nr wypowiedzi: #138


fachman
******

Grupa: Forumowicz
Wypowiedzi: 466
Rejestracja: 7/11/08
Z: Szczecin/Gorzów
Nr użytkownika: 15 516



No właśnie tego nie wiem. Wysłałem im 13.09 17.09 przyjeli, był status naprawy a potem waiting for parts


--------------------
Asus N50VN
Intel® Core™2 Duo T5800 (2.0 GHz, 2MB cache, 800 mhz FSB)
15.4” WXGA (1280x800) LED
Nvidia GeForce 9650M GT 1GB VRAM z HDMI
4 GB DDR2 800 MHz
320 GB SATA
SuperMulti DVD+/-RW DL
10/100/1000 Mbps, Wi-Fi 802.11a/g/n, Bluetooth

Zapraszam na jedyne ogólnopolskie forum Hondy Concerto
http://www.hondaconcerto.boo.pl


Go to the top of the page
 
+Quote Post
kak
nadaj 24-05-2011, 23:14
Nr wypowiedzi: #139


bajtel
***

Grupa: Forumowicz
Wypowiedzi: 39
Rejestracja: 16/04/07
Nr użytkownika: 1 090
Laptop: Asus U30jc



Odkopię trochę temat, mam pytanie związane z serwisem.

Podczas aktualizacji biosu komputer padł (totalny zawias wszystkiego), w każdym razie jest martwy i nie włącza się nawet. Czy takie rzeczy serwis Asusa (Koszalin) załatwia przez przeprogramowanie czy wymianę płyty? Pytam, bo jestem ciekaw ile będę czekać.
Aha - no i chyba nie robią z tego tytułu (tj samodzielnej aktualizacji BIOS) problemu powodów? Przynajmniej facet na infolinii nie dawał powodów do niepokoju.

--
Odpowiem sam sobie smile.gif Wszystko dobrze - uporali się praktycznie w 2 dni + wysyłka kurierem, wymienili całą kość z BIOSem.
Jedynie kurier UPS zostawił pewien niesmak.


--------------------
ASUS U30JC P6100
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zielip
nadaj 25-01-2013, 11:59
Nr wypowiedzi: #140


bajtel
***

Grupa: Forumowicz
Wypowiedzi: 36
Rejestracja: 12/03/12
Z: Brańsk Podlaskie
Nr użytkownika: 47 162
Laptop: Lenovo G570 i3,AMD



Asus Serwis R500VM Pomoc !

Witam ! Od kilku dni działy sie problemy z moim asusem ( i5 3210m , Gt630m 2gb , 8gb Win7 ) to w zawiasach pękało wydawało takie trzaski , touch pad zapadnięty , Dvd hałasowało , i wysłałem na gwarancje
Wtorek - Przyjezdza Kurier ,
Środa - Asus jest juz w serwisie KOSZALIN ,
Czwartek na monitoringu naprawy piszę -Waiting !
Piątek - także waiting ale status naprawy się zmienił na takie cos - Naprawa produktu jest w toku -. [WF7] Czekaj na potwierdzenie klienta kredytów Powrót

Co to może oznaczać ? Proszę o pomoc ! smile.gif
Powód zmiany treści: połączyłem /tc
Go to the top of the page
 
+Quote Post

8 Strony: V  « < 5 6 7 8 >
Reply to this topicStart new topic
1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek (1 gości i 0 użytkowników anonimowych)
0 użytkowników:

 



RSS Wersja Lo-Fi_|_Informacja o cookies Zegar wskazuje: 20-10-2014 - 22:08