IPB

Witamy gościa ( Logowanie | Rejestracja )

34 Strony: V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
Asus - naprawa lub zwrot pieniędzy, stara nazwa: Asus wiadomość
diabeelek
dodano 12-10-2010, 7:12
Nr wypowiedzi: #1





Grupa: Forowicz
Wypowiedzi: 569
Rejestracja: 7/11/08
Z: Szczecin/Gorzów
Nr użytkownika: 15 516



Po lekkiej wymianie zdań z serwisem asusa o to, że naprawa trwa tak długo tj. od 21.09 dostałem takiego maila:
Witam,

QUOTE
Prosze napisać kto Pana zapewnił o wymianie sprzętu i na jakiej podstawie.

Jednocześnie informuję że wymiany sprzętu na nowy wolny od wad lub zwroty gotówki przysługują użytkowniki wtedy, gdy:

- naprawa przekracza 30 dni kalendarzowych
- sprzęt trafia do serwisu z tą samą wadą przynajmniej 3 krotnie w przeciagu 90 dni.
- sprzęt jest wielokrotnie serwisowany na to samo uszkodzenie w przeciągu krókich odstępów czasu.

Pana sprzęt do serwisu trafił po raz pierwszy

01/10/2009 naprawa trwała do 14/10/2010 wymienone zostały:

układ chłodzenia, nagrywarka DVD, matryca oraz klawiatura

Drugi raz sprzęt odwiedził serwis 04/02/2010 naprawa trwała do 09/02/2010 wymienione zostały:

matryca, nagrywarka, obie osłony zawiasów, oraz obudowa matrycy.

Trzecia naprawa trwa obecnie od 21/09/2010. Wymieniona została obudowa matrycy, tasiemka sygnałowa łącząca płytę główną z matrycą. Czekamy na układ chłodzenia.

Wnioskując z powyższego i działając zgodnie procedurami określonymi przez centralę nie przysługuje Panu wymiana sprzętu na nowy lub zwrot gotówki. Jeśli naprawa przekroczy 30 dni kalendarzowych skontatkujemy się z Panem proponując rozliczenie drogą sprzedaży lub wymianę sprzętu na nowy lub zbliżony parametrami.


I teraz pytanie czy to ja mam wybór zwrotu gotówki czy wybrania laptopa czy oni z góry mogą mi narzucić?
Aha a jeśli chodzi o zwrot gotówki to czy jest to zwrot za tyle ile kupiłem czy wartość rynkowa?

Wypowiedź została zmodyfikowana przez Tomasz Cyba dnia 7-12-2010, 13:17
Powód zmiany treści: zmiana tytułu wątku /tc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_OskaR
dodano 12-10-2010, 10:30
Nr wypowiedzi: #2





Grupa: + Zasłużony
Wypowiedzi: 1 407
Rejestracja: 26/07/08
Nr użytkownika: 12 037



Zazwyczaj najpierw jest limit napraw, potem wymiana lakpa i dopiero na końcu może wystąpić zwrot kasy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
diabeelek
dodano 12-10-2010, 11:37
Nr wypowiedzi: #3





Grupa: Forowicz
Wypowiedzi: 569
Rejestracja: 7/11/08
Z: Szczecin/Gorzów
Nr użytkownika: 15 516



Czyli to nie ja decyduje?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_OskaR
dodano 12-10-2010, 13:23
Nr wypowiedzi: #4





Grupa: + Zasłużony
Wypowiedzi: 1 407
Rejestracja: 26/07/08
Nr użytkownika: 12 037



http://lex.pl/serwis/du/2002/1176.htm
Poza tym, na karcie gwarancyjnej powinny się znajdować warunki gwarancji.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kangur
dodano 12-10-2010, 13:47
Nr wypowiedzi: #5





Grupa: + Zasłużony
Wypowiedzi: 3 409
Rejestracja: 3/09/08
Z: Wrocław
Nr użytkownika: 13 469



QUOTE
proponując rozliczenie drogą sprzedaży

To raczej nie brzmi jak na zwrot kwoty którą zapłaciłeś, tylko na rozliczenie według obecnej ceny rynkowej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
diabeelek
dodano 12-10-2010, 15:20
Nr wypowiedzi: #6





Grupa: Forowicz
Wypowiedzi: 569
Rejestracja: 7/11/08
Z: Szczecin/Gorzów
Nr użytkownika: 15 516



Czyli jednym słowem mówiąc chcę mnie skroić?
Co zrobić aby nie dać się oszukać i dochodzić swoich praw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pretor
dodano 12-10-2010, 18:30
Nr wypowiedzi: #7


Użytkownik Forum


Grupa: Forumowicz
Wypowiedzi: 533
Rejestracja: 3/04/10
Nr użytkownika: 27 603
Laptop: Dell Latitude E7450



Powinieneś wysłać na piśmie swoje żądania z zaznaczeniem, że w przypadku niekorzystnego dla Ciebie rozwiązania sprawę rozstrzygnie sąd. Możesz zwrócić się o pomoc do rzecznika praw konsumenta, to chyba warto zrobić na samym początku.

W takich serwisach pracują zwykli ludzie i często mamy do czynienia z lenistwem lub podłością. Nikomu nie chce się wczuć w problem klienta, ewentualnie odgórnie mają narzucone, aby odwlekać wymianę lub zwrot pieniędzy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
M K
dodano 12-10-2010, 20:18
Nr wypowiedzi: #8


dosyć pogrążony


Grupa: + Zasłużony
Wypowiedzi: 4 838
Rejestracja: 26/05/08
Z: Dąbrowa Górnicza
Nr użytkownika: 10 422
Laptop: ASUS K50IJ



Właściwie to Asus nie ma nic w warunkach gwarancji o wymianie sprzętu lub o limicie czasu naprawy więc teorytycznie mogą go naprawiać tyle razy ile chcą i tyle czasu ile chcą. Podając ich do sądu właściwie nawet nie masz podstaw prawnych. Warunki gwarancji nie są regulowane przez żadne prawo.


--------------------
ASUS K50IJ-SX285 -> Intel DualCore T4400 2x2,2GHz || 4GB DDR2 800MHz || Seagate 250GB + Seagate Expansion 1000GB || Intel X4500M || 4400mAh || Windows 7 Ultimate 64-bit || Huawei E1550 + Orange Free na kartę
Były: Asus F3SV, Lenovo G530 (działał 6 godzin), IBM ThinkPad 380Z, Siemens-Nixdorf Scenic Mobile 710
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pretor
dodano 12-10-2010, 20:57
Nr wypowiedzi: #9


Użytkownik Forum


Grupa: Forumowicz
Wypowiedzi: 533
Rejestracja: 3/04/10
Nr użytkownika: 27 603
Laptop: Dell Latitude E7450



Nie znam treści gwarancji asusa. Jeśli nie ma odpowiednich zapisów w gwarancji, która zawsze jest sprawą umowną pozostaje jeszcze kwestia odpowiedzialności za niezgodność towaru z umową, czyli dawna rękojmia. Kupujący może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo odstąpić od umowy w przypadku, gdy rzecz ma istotne wady fizyczne uniemożliwiające normalne użytkowanie - w tym przypadku nagminna usterkowość, długotrwałe naprawy, kilka elementów wymienianych powtórnie.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
M K
dodano 12-10-2010, 21:00
Nr wypowiedzi: #10


dosyć pogrążony


Grupa: + Zasłużony
Wypowiedzi: 4 838
Rejestracja: 26/05/08
Z: Dąbrowa Górnicza
Nr użytkownika: 10 422
Laptop: ASUS K50IJ



Oczywiście wszystkie te roszczenia są do sprzedawcy, a nie do producenta.


--------------------
ASUS K50IJ-SX285 -> Intel DualCore T4400 2x2,2GHz || 4GB DDR2 800MHz || Seagate 250GB + Seagate Expansion 1000GB || Intel X4500M || 4400mAh || Windows 7 Ultimate 64-bit || Huawei E1550 + Orange Free na kartę
Były: Asus F3SV, Lenovo G530 (działał 6 godzin), IBM ThinkPad 380Z, Siemens-Nixdorf Scenic Mobile 710
Go to the top of the page
 
+Quote Post
diabeelek
dodano 13-10-2010, 7:14
Nr wypowiedzi: #11





Grupa: Forowicz
Wypowiedzi: 569
Rejestracja: 7/11/08
Z: Szczecin/Gorzów
Nr użytkownika: 15 516



Oczywiście ale żebym złożył do sprzedawcy roszczenia muszę zakończyć prodecedure reklamacji.
Ogólnie rzecz mówiąć, z Asusem nic ciekawego nie wywalcze?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
M K
dodano 13-10-2010, 13:52
Nr wypowiedzi: #12


dosyć pogrążony


Grupa: + Zasłużony
Wypowiedzi: 4 838
Rejestracja: 26/05/08
Z: Dąbrowa Górnicza
Nr użytkownika: 10 422
Laptop: ASUS K50IJ



Nie. Możesz im ewentualnie truć cztery litery aż będą mieli dość tongue.gif


--------------------
ASUS K50IJ-SX285 -> Intel DualCore T4400 2x2,2GHz || 4GB DDR2 800MHz || Seagate 250GB + Seagate Expansion 1000GB || Intel X4500M || 4400mAh || Windows 7 Ultimate 64-bit || Huawei E1550 + Orange Free na kartę
Były: Asus F3SV, Lenovo G530 (działał 6 godzin), IBM ThinkPad 380Z, Siemens-Nixdorf Scenic Mobile 710
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mik99
dodano 15-10-2010, 12:15
Nr wypowiedzi: #13





Grupa: + Adherent
Wypowiedzi: 549
Rejestracja: 14/02/07
Nr użytkownika: 689
Laptop: MSI GX623 429PL



Kolego ja mam troszkę inne pytanie. Jaka była przyczyna oddania Twojego lapka do serwisu? interesuje mnie kwestia matrycy.


--------------------

--------------------
GX623X-429PL: C2D T6600 | ATI HD4670 | 4GB DDR II 800MHz | HDD 500GB(5400rpm) |Windows Seven Ultimate
Go to the top of the page
 
+Quote Post
diabeelek
dodano 15-10-2010, 18:51
Nr wypowiedzi: #14





Grupa: Forowicz
Wypowiedzi: 569
Rejestracja: 7/11/08
Z: Szczecin/Gorzów
Nr użytkownika: 15 516



Za pierwszym razem pojawila sie plama za drugim razem to samo a teraz trzeba bylo dobrze ustawic klape aby wyswietlal obraz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kamilos90
dodano 16-10-2010, 16:57
Nr wypowiedzi: #15





Grupa: Forumowicz
Wypowiedzi: 38
Rejestracja: 16/10/10
Nr użytkownika: 33 027



Hmm ja czekam już 25 dni... Oddałem swojego asusa n50vn do reklamacji i w statusie naprawy mam ciągle czekanie na materiały, pisałem do nich i odpisali mi, że jeśli w 30 dni nie naprawia to dostane kase lub nowego kompa, też chyba chodzi o wymiane matrycy, bo podczas ruszania nią pojawiała się czerwona pionowa kreska, strasznie mnie ta sytuacja denerwuje...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
diabeelek
dodano 16-10-2010, 20:32
Nr wypowiedzi: #16





Grupa: Forowicz
Wypowiedzi: 569
Rejestracja: 7/11/08
Z: Szczecin/Gorzów
Nr użytkownika: 15 516



A kiedy dokładnie oddałeś laptopa. Zawsze we dwójke więcej wywalczymy niż pojedyńczo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kamilos90
dodano 17-10-2010, 8:10
Nr wypowiedzi: #17





Grupa: Forumowicz
Wypowiedzi: 38
Rejestracja: 16/10/10
Nr użytkownika: 33 027



22 września otrzymali komputer...mają jeszcze 4 dni, oddałem do serwisu w Bydgoszczy to może dlatego... :/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
diabeelek
dodano 17-10-2010, 9:53
Nr wypowiedzi: #18





Grupa: Forowicz
Wypowiedzi: 569
Rejestracja: 7/11/08
Z: Szczecin/Gorzów
Nr użytkownika: 15 516



No to maja czas do piątku, mój lapek przyszedł do nich 21.09 więc mają czas do czwartku. Ja wysłałem do Koszalina.
Daj znać jak Ci coś odpiszą albo będą dzwonić.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kamilos90
dodano 17-10-2010, 10:35
Nr wypowiedzi: #19





Grupa: Forumowicz
Wypowiedzi: 38
Rejestracja: 16/10/10
Nr użytkownika: 33 027



Ok;) mam jeszcze pytanie, jak wymieniali Ci matrycę to automatycznie gwarancja na nią była przedłużana?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
M K
dodano 17-10-2010, 11:21
Nr wypowiedzi: #20


dosyć pogrążony


Grupa: + Zasłużony
Wypowiedzi: 4 838
Rejestracja: 26/05/08
Z: Dąbrowa Górnicza
Nr użytkownika: 10 422
Laptop: ASUS K50IJ



Jaki niby oni mają serwis w Bydgoszczy?


--------------------
ASUS K50IJ-SX285 -> Intel DualCore T4400 2x2,2GHz || 4GB DDR2 800MHz || Seagate 250GB + Seagate Expansion 1000GB || Intel X4500M || 4400mAh || Windows 7 Ultimate 64-bit || Huawei E1550 + Orange Free na kartę
Były: Asus F3SV, Lenovo G530 (działał 6 godzin), IBM ThinkPad 380Z, Siemens-Nixdorf Scenic Mobile 710
Go to the top of the page
 
+Quote Post

34 Strony: V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek (1 gości i 0 użytkowników anonimowych)
0 użytkowników:

 



RSS Wersja Lo-Fi_|_Informacja o cookies Zegar wskazuje: 7-12-2019 - 17:07