IPB

Witamy gościa ( Logowanie | Rejestracja )

 
Reply to this topicStart new topic
Asus-co podlega gwarancji, Problem z naprawą na gwarancji klawiszy touchpada
somebody
nadaj 25-05-2011, 9:12
Nr wypowiedzi: #1


nynuś


Grupa: Forumowicz
Wypowiedzi: 3
Rejestracja: 12/12/09
Nr użytkownika: 24 372



Witam
Wysłałam laptopa, konkretnie model M60 na serwis głównie z powodu pojawiających się często pasów na matrycy Lcd a że również odpadły/wyłamały się klawisze touchpada to również napisałam w zgłoszeniu serwisowym. Po dotarciu lapka do serwisu-konkretnie do Koszalina otrzymałam maila że naprawa klawiszy nie podlega gwarancji jako uszkodzenie mechaniczne i proponują że wykonają naprawę odpłatnie-drobne 350 zł brutto-podobno trzeba wymienić całą obudowę. Usiłowałam "dogadać" się z Asus Polska jako gwarantem ale niestety bezskutecznie,nie podlega i koniec. Moim zdaniem prawie w tym modelu jest jakaś wada,lapek był głównie używany z myszką i naprawdę nikt po tych klawiszach nie deptał,no ale Asus nie ma ochoty przyznać że coś "zepsuł" prawie w tym elemencie w tym modelu.
Czy są może na forum użytkownicy M60? Może odpiszą jak u nich wyglądają te klaiwsze,Asus twardo twierdzi ze wady fabrycznej ,konstrukcyjnej nie ma..no ale jakoś w innych lapkach klawisze się nie wyłamują od normalnego używania i to sporadycznego.
Bardzo proszę o jakiś odzew bo naprawdę już nie wiem jak ich skłonić do wymiany tego felernego elementu na gwarancji
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jacek0503
nadaj 25-05-2011, 18:18
Nr wypowiedzi: #2


cielepa
*

Grupa: Forumowicz
Wypowiedzi: 26
Rejestracja: 19/11/10
Nr użytkownika: 33 996



Witam.
Po pierwsze- Asus powinien przedstawic Ci dokładne warunki gwarancji tzn. co i kiedy podlega gwarancji - powinno to byc bardzo dokładnie okreslone-popros aby przesłali Ci to na pismie.Sformuowanie iz "uszkodzenia mechaniczne" nie podlegaja gwarancji jest to bardzo szerokie okreslenie.Kazdy wypadek powinien byc bardzo dokładnie zanalizowany przez gwaranta jak i gwarantobiorce.W/z według mnie Asus powinien Ci udowodnic iz te uszkodzenie wynikło z Twojej winy.Jezeli nie potrafia tego zrobic masz pełne prawo reklamowac a co za tym idzie powinienes zazadac dowodow od serwisu Asusa iz ta usterka powstała z Twojej winy.Jezeli nie udowodnia tego Asus bezwzglednie powinien bezplatnie naprawic sprzet.
Po drugie- zawsze powinienes znac nazwisko z kim rozmawiasz.Masz pełne prawozłożyc skarge na pismie do centrali Asusa i powinienes to zrobic.
Po trzecie-nic nie załatwiaj na słowo-na słowo to sie mozesz na randke umowic.Wszystko musisz miec na pismie i bezwzglednie zadaj tego.Podkreslam bezwzglednie - nikt Ci łaski nie robi.
Po czwarte - nie odpuszczaj.Walcz o swoje.Wiadomo serwisy sa ustawione na zysk a nie na bezpłatne naprawy pamietaj o tym.Ty zaplacisz przy odbiorze a Asus przeleje pieniadze za naprawe za pare miesiecy.Pomysl o tym.
Po piate- oni musza Ci udowodnic a nie Ty im.Ty masz prawo do naprawy gwarancyjnej i nie muszisz im nic udowadniac.
Pozdrawiam.J
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BartoliniB
nadaj 28-12-2012, 14:54
Nr wypowiedzi: #3


karlus
****

Grupa: Forumowicz
Wypowiedzi: 138
Rejestracja: 27/08/12
Nr użytkownika: 50 521



Witam, jak w przypadku lekko wybitego, klawisza? Po prostu dziwnie chodzi przy nacisku, zdecydowanie inaczej niż inne, podlega to gwarancji?
Laptopa zakupiłem wczoraj, odrazu zostało to stwierdzone, jednak sklep się umywa od odpowiedzialności...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mardukpl
nadaj 30-12-2012, 3:53
Nr wypowiedzi: #4


s!
****

Grupa: Forumowicz
Wypowiedzi: 139
Rejestracja: 25/08/10
Z: Kraków
Nr użytkownika: 31 294
Laptop: ASUS // MBP



Oddajesz sklepowi jako towar niezgodny z umową. Masz do tego prawo.


--------------------
-> MBP 15' mid 2011
-> ASUS X53SD

Desktop #1: i5-3550, 8GB RAM, GeForce GTX 660
Desktop #2: AMD Athlon64 3000+, 1GB RAM, GeForce 6600

Siemens SL45 -> Siemens S55 -> Siemens C65 -> Sony Ericsson K550i -> Sony Ericsson C510i -> Samsung D900 -> iPhone 3GS -> Sony Ericsson W595 -> Samsung S5610 + iPhone 4S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ajajajniemamjaj
nadaj 30-12-2012, 11:21
Nr wypowiedzi: #5


epny
*******

Grupa: Forumowicz
Wypowiedzi: 956
Rejestracja: 18/07/11
Z: Warszawa
Nr użytkownika: 40 887



Niekoniecznie masz do tego prawo, bo niestety sklep może twierdzić, że to Ty uszkodziłeś. Choć to brzydko ze strony sklepu. Wiesz już, gdzie sprzętu nie kupować wink.gif
Możesz spróbować z niezgodności towaru z umową, ale skoro sklep już raz odmówił, to przy drodze formalnej pewnie również to zrobi. Jednak spróbować warto.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek (1 gości i 0 użytkowników anonimowych)
0 użytkowników:

 



RSS Wersja Lo-Fi_|_Informacja o cookies Zegar wskazuje: 17-04-2014 - 20:14