IPB

Witamy gościa ( Logowanie | Rejestracja )

98 Strony: V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
PC vs konsola, dyskusja nr 2
Backspacer
dodano 25-06-2014, 16:57
Nr wypowiedzi: #1


#pcmasterrace


Grupa: Forowicz
Wypowiedzi: 2 240
Rejestracja: 15/04/12
Nr użytkownika: 47 808
Laptop: 8470p



http://pclab.pl/news58390.html

A wsadźcie sobie te konsole w 4 litery.


--------------------
Dell E5470 @ i5 6440HQ || FHD IPS || SSD Intel 1500 240GB || 16GB RAM || 2x Eizo EV2450

iPhone 7 Plus
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mapryl
dodano 25-06-2014, 17:30
Nr wypowiedzi: #2





Grupa: Forowicz
Wypowiedzi: 689
Rejestracja: 9/03/11
Nr użytkownika: 37 483



Nie bardzo rozumiem to zamieszanie.

The Division powstawała na początku jako gra stricte na konsole nowej generacji , bez portu na PC i pierwsze publikowane trailery (tak, te które narobiły takiego zamieszania) pochodziły właśnie z tejże wersji. Dopiero po 'HYPE' jaki powstał na tytuł Ubisoft zdecydowało się jednak wydać grę na PC.

To co czyta się w tym artykule to zupełne odwrócenie wszystkiego, niejako The Division od początku miało powstawać na PC a teraz mają kroić grafikę ,żeby poszło na konsolach ?!?

To jak jest w końcu naprawdę? Średnio chce mnie się wierzyć w te "plotki", zresztą odkąd pamiętam ( a na razie pamięć mam dobrą) to gry na trailerach zawsze prezentowały się lepiej niż w wersji finalnej i nie ważne czy na konsole czy na pc .


--------------------
HP dv7-6030ew- 17"
Playstation 3- 50"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mardok_1986
dodano 25-06-2014, 17:32
Nr wypowiedzi: #3


Taichou


Grupa: Forowicz
Wypowiedzi: 3 445
Rejestracja: 28/10/11
Nr użytkownika: 43 908
Laptop: Alienware M17x R2



Przecież to jest oczywiste, że pazery i lenie z Ubisoftu. Ja tam sobie takimi chłamami nie zawracam nawet głowy. A ten cytat
QUOTE
„Obecnie deweloperzy są pod dużym naciskiem wydawców, aby nie oferować wyraźnie różniących się doświadczeń [grafiki] od konsol, by nie pokazać, że następna generacja nie jest tak potężna jak PC. To chyba to, co się stało w Ubisoft Montreal.”
to chyba się z choinki urwał. Już początkowe gry prezentują się nawet lepiej niż topy graficzne na pc, a oni wylatują z czymś takim laugh.gif


--------------------
Alienware M17x R2 - 940XM ES - 2.13GHz @ 3.44GHz / 6 GB DDR3-1333 / Samsung 470 128 GB SSD - 500 GB HDD / 7970m @ 950-1250 / 17" WXGA+ / Eizo FS2333 / Win7 x64

Hp EliteBook 8460p
Go to the top of the page
 
+Quote Post
umcacz
dodano 25-06-2014, 17:49
Nr wypowiedzi: #4





Grupa: Forowicz
Wypowiedzi: 1 203
Rejestracja: 21/10/08
Z: Kraków
Nr użytkownika: 15 134
Laptop: Lenovo Y580 i7 HD



Grafika w The Division robiła z rok temu ogromne wrażenie i było mówione, że tak będzie na PS4 / XOne. Bez tej super grafiki ta gra nie będzie taka świetna. W końcu to znowu chodzenie i strzelanie do przeciwników.

Z 20 lat temu było tak, że co roku wychodziły tylko ze 2 super gry warte uwagi. Dziś nic się nie zmieniło. Po prostu trzeba odsiać chłam który wychodzi i zostawić sobie 2 gry na rok w które na prawdę warto zagrać smile.gif Strzelam, że The Divison będzie takim chłamem do odsiania.


--------------------
Lenovo Y580
i7-3632QM | GTX660M@1000MHz | 2x4GB 1600MHz | GoodRam CL100 240GB


PC: Ryzen 5 2600 + Fortis 3 | MSI B350 Pro Carbon | Corsair LPX 2x8GB 3200MHz | Sapphire Radeon RX VEGA 64 Nitro LE | Sandisk Plus 120GB+Seagate 1TB | Seasonic Focus Plus Gold 650W
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Backspacer
dodano 25-06-2014, 18:19
Nr wypowiedzi: #5


#pcmasterrace


Grupa: Forowicz
Wypowiedzi: 2 240
Rejestracja: 15/04/12
Nr użytkownika: 47 808
Laptop: 8470p



Dobra, dobra konsolowcy, że niby Sony czy Microsoft nie płaci za ucięcie grafiki żeby gry nie wyglądały lepiej na PC? To jak wytłumaczyć można fakt, że Watch Dogs po odblokowaniu zablokowanych funkcji graficznych wygląda praktycznie tak samo jak na trailerze z 2012 roku i do tego co najśmieszniejsze działa dużo lepiej? Przyszedł pan (zapewne z Sony), wypisał odpowiednio duży czek aby grafika na PS4 była na poziomie PC i tyle.

Konsole nowej generacji to crap który już od początku psuje i hamuje rozwój gier.

QUOTE
Już początkowe gry prezentują się nawet lepiej niż topy graficzne na pc, a oni wylatują z czymś takim


Jakiś przykład? Tylko nie Killzone które ma pociętą rozdzielczość i framerate w miejscach gdzie faktycznie dobrze wygląda.



--------------------
Dell E5470 @ i5 6440HQ || FHD IPS || SSD Intel 1500 240GB || 16GB RAM || 2x Eizo EV2450

iPhone 7 Plus
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Luqart
dodano 25-06-2014, 19:10
Nr wypowiedzi: #6





Grupa: Forowicz
Wypowiedzi: 26 302
Rejestracja: 26/12/12
Nr użytkownika: 52 998



Gify są genialne biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mardok_1986
dodano 25-06-2014, 20:05
Nr wypowiedzi: #7


Taichou


Grupa: Forowicz
Wypowiedzi: 3 445
Rejestracja: 28/10/11
Nr użytkownika: 43 908
Laptop: Alienware M17x R2



QUOTE(Backspacer @ 25-06-2014, 17:21) *
Dobra, dobra konsolowcy, że niby Sony czy Microsoft nie płaci za ucięcie grafiki żeby gry nie wyglądały lepiej na PC? To jak wytłumaczyć można fakt, że Watch Dogs po odblokowaniu zablokowanych funkcji graficznych wygląda praktycznie tak samo jak na trailerze z 2012 roku i do tego co najśmieszniejsze działa dużo lepiej? Przyszedł pan (zapewne z Sony), wypisał odpowiednio duży czek aby grafika na PS4 była na poziomie PC i tyle.

Konsole nowej generacji to crap który już od początku psuje i hamuje rozwój gier.



Jakiś przykład? Tylko nie Killzone które ma pociętą rozdzielczość i framerate w miejscach gdzie faktycznie dobrze wygląda.


Jaką pociętą rozdzielczość? A framerate w singlu jest stabilny, więc już piszesz tylko po to, by rozładować swoją frustrację.

Podaję przykład, Infamous SS.

I jak Ci coś w tym nie pasuje, to napisz petycję do Sony czy Miktoszitu, jak również Ubisoftu, że oszukał graczy pecetowych. A jak się nie umiemy bawić, to się nie bawimy, dziękuję.

ps. jak na grę (czyt. Killzone SF), która była robiona w mega pośpiechu i wyszła jakiś rok czy dwa lata za wcześnie, to ośmiesza graficznie te pc master race. Oczywiście są miejsca bardzo nierówne pod tym względem, ale jak grałem na zniszczonej planecie Helganów, to do tej pory nie widziałem nic ładniejszego. I proponuję użyć szerszego pola widzenia i rozdzielić te dwie rzeczy (pc i konsole), bo hamuje to nasz rozwój umysłowy.


--------------------
Alienware M17x R2 - 940XM ES - 2.13GHz @ 3.44GHz / 6 GB DDR3-1333 / Samsung 470 128 GB SSD - 500 GB HDD / 7970m @ 950-1250 / 17" WXGA+ / Eizo FS2333 / Win7 x64

Hp EliteBook 8460p
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jot23
dodano 25-06-2014, 20:09
Nr wypowiedzi: #8





Grupa: Forowicz
Wypowiedzi: 2 598
Rejestracja: 7/08/11
Nr użytkownika: 41 471



Przecież wiadomo od zawsze, że porządną grafikę będą miały tylko exy oraz gry twórców, którym na tej grafice zależy, jak Crytek, DICE (BFy), 4A Games (Metro)... smile.gif Zauważcie, że to FPSy, gatunek PCtowy.


--------------------
Hp Elitebook 2570p i5-3210m, Micron c400 128gb SSD, 8 GB RAM DC
Stacjonarka i3-6100, 8 GB RAM, Asus GTX950 Strix OC, Crucial mx100 128GB, Corsair VS450

było: hp 6720s (2GB RAM, t2370 1.77 GHz); Dell d820 (t7300 2,0 GHz) ; HP 8730W (QX9300, Ati firegl 5725); eGPU GTX660
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mardok_1986
dodano 25-06-2014, 20:15
Nr wypowiedzi: #9


Taichou


Grupa: Forowicz
Wypowiedzi: 3 445
Rejestracja: 28/10/11
Nr użytkownika: 43 908
Laptop: Alienware M17x R2



QUOTE(jot23 @ 25-06-2014, 19:11) *
Przecież wiadomo od zawsze, że porządną grafikę będą miały tylko exy oraz gry twórców, którym na tej grafice zależy, jak Crytek, DICE (BFy), 4A Games (Metro)... smile.gif Zauważcie, że to FPSy, gatunek PCtowy.


Ale zaraz znajdują się oburzeni ludzie, którzy głoszą to swoją teorię o hamowaniu rynku pc przez konsole. Żal po prostu ich ściska, bo rynek nie rozwija się już tak dynamicznie jak kiedyś, teraz grafika stoi na tym samym poziomie co kilka lat temu plus jakieś bajery, które potrzebują 8x lepszej grafiki niż przed laty. I jako przykład podam Crysisa 1, gdzie teraz wiele gier wygląda gorzej od tej produkcji, a te wybijające się graficznie, no cóż, mała poprawa.


--------------------
Alienware M17x R2 - 940XM ES - 2.13GHz @ 3.44GHz / 6 GB DDR3-1333 / Samsung 470 128 GB SSD - 500 GB HDD / 7970m @ 950-1250 / 17" WXGA+ / Eizo FS2333 / Win7 x64

Hp EliteBook 8460p
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jot23
dodano 25-06-2014, 20:31
Nr wypowiedzi: #10





Grupa: Forowicz
Wypowiedzi: 2 598
Rejestracja: 7/08/11
Nr użytkownika: 41 471



Rynek PC nie jest hamowany przez konsole, tylko przez pieniądze. Gry sprzedają się nawet bez świetnej grafiki. Nie sprzedają się często gry oparte na znakomitych pomysłach (np. Mirror's Edge), nie sprzedają się gry rewelacyjne graficznie (Crysis 3)...
Odsetek gier odstających graficznie od średniej nie jest dzisiaj wcale większy ani mniejszy, niż kiedyś, gdy PC było wiodącą platformą.


--------------------
Hp Elitebook 2570p i5-3210m, Micron c400 128gb SSD, 8 GB RAM DC
Stacjonarka i3-6100, 8 GB RAM, Asus GTX950 Strix OC, Crucial mx100 128GB, Corsair VS450

było: hp 6720s (2GB RAM, t2370 1.77 GHz); Dell d820 (t7300 2,0 GHz) ; HP 8730W (QX9300, Ati firegl 5725); eGPU GTX660
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nowiutki
dodano 25-06-2014, 20:53
Nr wypowiedzi: #11





Grupa: + Zasłużony
Wypowiedzi: 8 999
Rejestracja: 9/03/11
Nr użytkownika: 37 490



Ja tam uważam podobnie jak Backspacer że konsole strasznie ograniczają dzisiaj pole manewru wydawcom. I nie dotyczy to tylko grafiki ale również interfejsu czy spłyconej, ułatwionej rozgrywki.

Wszystko dlatego, że dzisiaj już na etapie planowania gry idzie się na takie kompromisy by potem grę było łatwo przeportować. Nikt już dzisiaj nie tworzy dwóch wersji gry - oddzielnie na PC i oddzielnie na konsolę. Wszystko to porty w jedną bądź drugą stronę. Chociaż liczę, że Wiedźmin 3 będzie wyjątkiem.


--------------------
eGPU.pl - mój blog o tematyce zewnętrznych kart graficznych do laptopów
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jakub612
dodano 25-06-2014, 21:27
Nr wypowiedzi: #12





Grupa: Forumowicz
Wypowiedzi: 661
Rejestracja: 11/05/13
Nr użytkownika: 55 422
Laptop: Clevo p370sm 4800mq 780m



Widzę, że ktoś ma ładny ból tyłka z tymi konsolami. Gracze pecetowi poniekąd sami są sobie winni. Piracenie oraz przekonanie, że nie robi się nic złego( wielu graczy tak do dzisiaj uważa) oraz kupowanie gier po poł roku jak będą na przecenie steamowej lub w innym bundlu powoduje niższe zyski niż kupno zamierzonej gry w normalnej cenie i czy się nam to podoba czy nie to jest biznes.

QUOTE
Ja tam uważam podobnie jak Backspacer że konsole strasznie ograniczają dzisiaj pole manewru wydawcom. I nie dotyczy to tylko grafiki ale również interfejsu czy spłyconej, ułatwionej rozgrywki.


Dalej jednak powstają gry jak Dark Souls, które są wymagające i trudne. Protoplasta tej gry Demon's Souls Został wydany tylko na Ps3 dobrze sprzedał się na konsoli mimo wymagającego podejścia do rozgrywki.

Co do dwóch robienia dwóch różnych wersji, to jeżeli gry sprzedawałyby się lepiej to myślę ze chętniej by dopracowywano pctowe tytuły. teraz jest jeszcze o tyle dobrze, że wymagania sprzętowe i optymalizacja tych portów jest w większości przypadków niezła. Kiedyś potrafiło być tak, że do odpalenia i znośnego działania skonwertowanej po roku czasu z ps2 gry trzeba było peceta, który wartością kilku-krotnie przewyższał tą konsolkę.

Dodatkowo to szybkie konwertowanie gier z konsol na pc ma tą zaletę, ze jest tanie. Jeżeli mieliby robić tytuł osobno na konsole i pc to częsć gier wybitnie konsolowych, które ostatnio wyszły na pc, a słabo się sprzedała nie ukazałyby się.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Backspacer
dodano 25-06-2014, 21:51
Nr wypowiedzi: #13


#pcmasterrace


Grupa: Forowicz
Wypowiedzi: 2 240
Rejestracja: 15/04/12
Nr użytkownika: 47 808
Laptop: 8470p



QUOTE
Podaję przykład, Infamous SS.

Gra prerenderowana, super przykład, zaraz może zaczniemy porównywać trailery?

QUOTE
Ale zaraz znajdują się oburzeni ludzie, którzy głoszą to swoją teorię o hamowaniu rynku pc przez konsole. Żal po prostu ich ściska, bo rynek nie rozwija się już tak dynamicznie jak kiedyś, teraz grafika stoi na tym samym poziomie co kilka lat temu plus jakieś bajery, które potrzebują 8x lepszej grafiki niż przed laty.

No ale ja dalej czekam na wyjaśnienie dlaczego Ubisoft celowo pociął graficznie Watch Dogs na PC.

QUOTE
Piracenie oraz przekonanie, że nie robi się nic złego( wielu graczy tak do dzisiaj uważa) oraz kupowanie gier po poł roku jak będą na przecenie steamowej lub w innym bundlu powoduje niższe zyski niż kupno zamierzonej gry w normalnej cenie i czy się nam to podoba czy nie to jest biznes.




To raz.

Dwa, piracenie to oczywiście coś złego ale z drugiej strony to jedyny sposób na sprawdzenie gry. Przypominam, że już parę lat temu opublikowano statystyki pokazujące, że wersja demo gry zmniejsza jej sprzedaż o połowę ))))
Nikt nie będzie kupował kota w worku. No i jeszcze jeden aspekt piractwa - niesamowita promocja gry na forach/twitchach/youtubach i innych. Szczególnie jeżeli uda się dorwać gre przed premierą na zatoce. Aha, zawsze premiery konsolowe są na torrentach często tydzień przed ich premierą albo i lepiej. Dalej uważam, że lepiej spiracić grę i jeżeli jest ona dobra to samym pozytywnym PR'em producent na nas zarabia niż w ogóle w nią nie zagrać.

QUOTE
Dalej jednak powstają gry jak Dark Souls, które są wymagające i trudne.

Oplułem się. Sorry ale co w tej grze jest takiego niesamowicie trudnego? Sztucznie nabity poziom trudności czyli wymagania przechodzenia poziomu wraz z mobami od początku kiedy się zginie od bossa. Do tego trzeba pamiętać, że druga część już ma sporo ułatwień i jest po prostu łatwiejsza.

Teraz dalej. Pamiętajmy, że EX'y powolutku się kończą. Alan Wake, Dark Souls, Dark Siders, Mortal Kombat. Wszystkie te gry wydane na PC i to dużo po premierze konsolowej miały dużą sprzedaż. Producenci to widzą i dlatego ich kolejne części są od razu zapowiedziane na PCty.
Powód zmiany treści: zmieniłem drukowane litery na pogrubienie /tc


--------------------
Dell E5470 @ i5 6440HQ || FHD IPS || SSD Intel 1500 240GB || 16GB RAM || 2x Eizo EV2450

iPhone 7 Plus
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jot23
dodano 25-06-2014, 21:56
Nr wypowiedzi: #14





Grupa: Forowicz
Wypowiedzi: 2 598
Rejestracja: 7/08/11
Nr użytkownika: 41 471



Watch Dogs? Ładnie wygląda na modach, ale shaderki i kolorki nie przykryją słabej jakości tekstur.

Konsole upraszczają, ograniczają gry PC, ale nie graficznie.


--------------------
Hp Elitebook 2570p i5-3210m, Micron c400 128gb SSD, 8 GB RAM DC
Stacjonarka i3-6100, 8 GB RAM, Asus GTX950 Strix OC, Crucial mx100 128GB, Corsair VS450

było: hp 6720s (2GB RAM, t2370 1.77 GHz); Dell d820 (t7300 2,0 GHz) ; HP 8730W (QX9300, Ati firegl 5725); eGPU GTX660
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dedoha
dodano 25-06-2014, 22:54
Nr wypowiedzi: #15


Konto oficjalne


Grupa: Forumowicz
Wypowiedzi: 1 234
Rejestracja: 13/08/09
Nr użytkownika: 21 211
Laptop: Msi GE620dx



QUOTE(Backspacer @ 25-06-2014, 20:53) *
Dwa, piracenie to oczywiście coś złego ale z drugiej strony to jedyny sposób na sprawdzenie gry. Przypominam, że już parę lat temu opublikowano statystyki pokazujące, że wersja demo gry zmniejsza jej sprzedaż o połowę ))))
Nikt nie będzie kupował kota w worku. No i jeszcze jeden aspekt piractwa - niesamowita promocja gry na forach/twitchach/youtubach i innych. Szczególnie jeżeli uda się dorwać gre przed premierą na zatoce. Aha, zawsze premiery konsolowe są na torrentach często tydzień przed ich premierą albo i lepiej. Dalej uważam, że lepiej spiracić grę i jeżeli jest ona dobra to samym pozytywnym PR'em producent na nas zarabia niż w ogóle w nią nie zagrać.


Nie zgadzam się. W dzisiejszych czasach można wiedzieć o grze wszystko nie grając w nią. Youtube, streamy, recenzje, opinie. Nie wiesz czy "gra ci pójdzie"? Nawet tutaj ludzie piszą jak dany tytuł działa na poszczególnych sprzętach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jakub612
dodano 25-06-2014, 22:58
Nr wypowiedzi: #16





Grupa: Forumowicz
Wypowiedzi: 661
Rejestracja: 11/05/13
Nr użytkownika: 55 422
Laptop: Clevo p370sm 4800mq 780m



QUOTE
Teraz dalej. Pamiętajmy, że EX'y powolutku się kończą. Alan Wake, Dark Souls, Dark Siders, Mortal Kombat. Wszystkie te gry wydane na PC i to dużo po premierze konsolowej miały dużą sprzedaż. Producenci to widzą i dlatego ich kolejne części są od razu zapowiedziane na PCty.

Dużą sprzedaż? W stosunku do czego. Do tych twoich znienawidzonych konsol to w najlepszym przypadku sprzedaż na PC była 5 razy mniejsza niż na jednej tylko konsoli. Podajesz jakieś tabelki z tyłka wzięte, gdzie nie ma podanej ani metodologii badania ani nawet żadnej notki co ta tabelka obejmuje. Bo jeżeli w grę wchodzi cały indie-syf za 5 groszy z różnych bundli i przecen to nic dziwnego, ze to tak wygląda.

QUOTE
Gra prerenderowana, super przykład, zaraz może zaczniemy porównywać trailery

Rozumiem, że na konsoli na której na razie jest exów, tyle co kot napłakał mamy specjalnie dla ciebie wybrać grę która nie podważy twojej teorii? Jak gra ma dużo cut-scenek na enginie to już odpada tak?

QUOTE
Oplułem się. Sorry ale co w tej grze jest takiego niesamowicie trudnego? Sztucznie nabity poziom trudności czyli wymagania przechodzenia poziomu wraz z mobami od początku kiedy się zginie od bossa. Do tego trzeba pamiętać, że druga część już ma sporo ułatwień i jest po prostu łatwiejsza.

To zamiast się brudzić, to może byś zagrał chociaż trochę dłużej i spróbował coś ugrać.

QUOTE
No ale ja dalej czekam na wyjaśnienie dlaczego Ubisoft celowo pociął graficznie Watch Dogs na PC.


To napisz do nich. Albo najlepiej odwiedź ich osobiście. Jak myślisz Sherlocku, jeżeli mod nie zmienia fps w grze to zapewne było tak jak mówisz. Takie życie, life is brutal. Winić za to konsole jest jednak trochę niepoważne. Tu powinno się mieć pretensje do Ubi. To tak jak ja bym powiedział, że Pc są be bo teraz są patche i poprawki również na konsolach, a kiedyś nie było i bardziej się starali z błędami. Nie jest to wina komputerów, a ułatwionego dostępu do internetu na konsolach.


QUOTE
Nie zgadzam się. W dzisiejszych czasach można wiedzieć o grze wszystko nie grając w nią. Youtube, streamy, recenzje, opinie. Nie wiesz czy "gra ci pójdzie"? Nawet tutaj ludzie piszą jak dany tytuł działa na poszczególnych sprzętach.

Też tak myślę. Dodatkowo jestem pewien, ze tacy ludzie co po ograniu pirata pobiegną po oryginała są w absolutnej mniejszości. Większość przejdzie i wyrzuci do kosza.
Powód zmiany treści: proszę odnosić się grzecznie do innych użytkowników forum /tc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nowiutki
dodano 25-06-2014, 23:04
Nr wypowiedzi: #17





Grupa: + Zasłużony
Wypowiedzi: 8 999
Rejestracja: 9/03/11
Nr użytkownika: 37 490



QUOTE(dedoha @ 25-06-2014, 22:56) *
Nawet tutaj ludzie piszą jak dany tytuł działa na poszczególnych sprzętach.

Tylko że ciężko tutaj o obiektywny test. Większość podaje całkowicie nierealne wyniki.

QUOTE(Jakub612 @ 25-06-2014, 23:00) *
Bo jeżeli w grę wchodzi cały indie-syf na 5 groszy z różnych bundli i przecen to nic dziwnego, ze to tak wygląda.

Nie wrzucaj wszystkiego do jednego worka. FTL, Legend of Grimock, dopiero co wypuszczony Xenonauts czy choćby nawet FEZ który jakimś cudem przebił się na konsolach to świetne gry niezależne grywalnością przebijające niejedną produkcję AAA.


--------------------
eGPU.pl - mój blog o tematyce zewnętrznych kart graficznych do laptopów
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jakub612
dodano 26-06-2014, 0:05
Nr wypowiedzi: #18





Grupa: Forumowicz
Wypowiedzi: 661
Rejestracja: 11/05/13
Nr użytkownika: 55 422
Laptop: Clevo p370sm 4800mq 780m



Wyrwanie wypowiedzi z kontekstu ftw. Cała wypowiedź dotyczyła, tłumacząc łopatologicznie tego, że takie tabelki co zapodał kolega Backspacer są nic nie warte, bo zapewne wlicza się tam sprzedaż różnego rodzaju indie za grosze. Dużo lepszym zestawieniem jest wybranie jakiejś gry AA lub AAA i zestawienie sprzedaży z konsol i pc.

QUOTE
Nie wrzucaj wszystkiego do jednego worka. FTL, Legend of Grimock, dopiero co wypuszczony Xenonauts czy choćby nawet FEZ który jakimś cudem przebił się na konsolach to świetne gry niezależne grywalnością przebijające niejedną produkcję AAA.

I co to zmienia. Teraz w zalewie kickstarterów i innych wczesnych dostępów( to jest dopiero paranoja) będzie dopiero syf i problem by wyprać coś wartościowego.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nowiutki
dodano 26-06-2014, 0:26
Nr wypowiedzi: #19





Grupa: + Zasłużony
Wypowiedzi: 8 999
Rejestracja: 9/03/11
Nr użytkownika: 37 490



Ja tam się właśnie cieszę, że twórcy mogą teraz finansować swoje gry przy pomocy graczy. Nie muszą iść na kompromisy z wydawcą i wreszcie mogą realizować swoje najciekawsze pomysły których wcześniej nikt nie chciał wydać.

Taki Wasteland 2, Torment czy Pillars of Eternity w życiu by nie wszedł do produkcji gdyby nie Kickstarter.


--------------------
eGPU.pl - mój blog o tematyce zewnętrznych kart graficznych do laptopów
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jakub612
dodano 26-06-2014, 0:43
Nr wypowiedzi: #20





Grupa: Forumowicz
Wypowiedzi: 661
Rejestracja: 11/05/13
Nr użytkownika: 55 422
Laptop: Clevo p370sm 4800mq 780m



No to są nieliczne perełki. Zresztą nie lubię chwalić dnia przed zachodem słońca więc zobaczymy. Chociaż Shadowrun bardzo mi się podoba a tez powstał z udziałem kickstartera.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

98 Strony: V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek (1 gości i 0 użytkowników anonimowych)
0 użytkowników:

 



RSS Wersja Lo-Fi_|_Informacja o cookies Zegar wskazuje: 20-10-2019 - 5:40