IPB

Witamy gościa ( Logowanie | Rejestracja )

 
Reply to this topicStart new topic
Lenovo - istna tragedia - nie kupujcie tego
kacza23
dodano 29-06-2017, 13:43
Nr wypowiedzi: #1





Grupa: Forumowicz
Wypowiedzi: 159
Rejestracja: 15/09/07
Nr użytkownika: 2 936
Laptop: Sony VPCEB4S1E/i3 540M/500GB



Witajcie
Chciałbym się podzielić z Wami z wrażeniami z użytkowania lenovo ideapad 700 - i5 6300HQ, 16RAM. Od nowości mam problem z dziwną sytuacją że mam naładowaną baterię i co kilka godzin albo minut (jak mu się podoba) pojawia się na 2 sekundy napis że niski stan baterii ->przygasa ekran -> a po chwili z powrotem jest kilkadziesiąt procent baterii serwis oczywiście wymienił mi baterię ale to nic nie pomogło. Klawiatura nie wpisuje mi czasami literek i omija, zasilacz podłączony a komunikat na baterii "Podłączony, nie ładuje" - LEnovo nadaje się tylko do rzucenia o ścianę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Erazer
dodano 29-06-2017, 13:46
Nr wypowiedzi: #2





Grupa: Forowicz
Wypowiedzi: 4 143
Rejestracja: 28/05/13
Nr użytkownika: 55 642
Laptop: Zepto A15



Nie narzekaj, mogłeś gorzej trafić wink.gif
Dlaczego nie zwróciłeś wadliwego egzemplarza?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kacza23
dodano 29-06-2017, 14:26
Nr wypowiedzi: #3





Grupa: Forumowicz
Wypowiedzi: 159
Rejestracja: 15/09/07
Nr użytkownika: 2 936
Laptop: Sony VPCEB4S1E/i3 540M/500GB



QUOTE(Erazer @ 29-06-2017, 16:46) *
Dlaczego nie zwróciłeś wadliwego egzemplarza?

Bo nie mogłem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shly
dodano 29-06-2017, 14:49
Nr wypowiedzi: #4





Grupa: + Zasłużony
Wypowiedzi: 2 688
Rejestracja: 28/05/13
Nr użytkownika: 55 643
Laptop: różnie



Wszyscy o przypadłości klawiatury już wiemy, ale bateria to coś nowego smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jeleń
dodano 29-06-2017, 15:46
Nr wypowiedzi: #5





Grupa: Forowicz
Wypowiedzi: 1 472
Rejestracja: 11/12/12
Z: Kraków
Nr użytkownika: 52 713



QUOTE(shly @ 29-06-2017, 15:49) *
bateria to coś nowego smile.gif

Rozwijają się biggrin.gif


--------------------
Obecnie:
GS65 8SE: i7-8750HQ, 16GB RAM, m.2 Samsung 256GB nvme SSD + m.2 Crucial P1 500GB nvme SSD, RTX2060, win10
https://www.3dmark.com/3dm/35073579 https://www.3dmark.com/3dm/35073692
-----
GT62 7RE: i7-7700HQ, 16GB RAM, m.2 Samsung 256GB SSD + 2,5" Crucial mx500 500GB SSD, GTX1070, win10.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sparc
dodano 29-06-2017, 16:00
Nr wypowiedzi: #6





Grupa: + Zasłużony
Wypowiedzi: 24 933
Rejestracja: 23/08/06
Nr użytkownika: 75
Laptop: MacBook Pro



QUOTE(kacza23 @ 29-06-2017, 15:26) *
Bo nie mogłem

Niby dlaczego?
Rękojmia jest.


--------------------
Some systems don't need improvement
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kacza23
dodano 30-06-2017, 7:48
Nr wypowiedzi: #7





Grupa: Forumowicz
Wypowiedzi: 159
Rejestracja: 15/09/07
Nr użytkownika: 2 936
Laptop: Sony VPCEB4S1E/i3 540M/500GB



QUOTE(Sparc @ 29-06-2017, 19:00) *
Niby dlaczego?
Rękojmia jest.

Rękojmia i żądanie zwrotu jest wtedy kiedy masz dwukrotne próby naprawy które nic nie wniosły.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sparc
dodano 30-06-2017, 8:11
Nr wypowiedzi: #8





Grupa: + Zasłużony
Wypowiedzi: 24 933
Rejestracja: 23/08/06
Nr użytkownika: 75
Laptop: MacBook Pro



Bzdura, to narażałoby klienta na znaczne niedogodności.


--------------------
Some systems don't need improvement
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Master_one
dodano 30-06-2017, 21:09
Nr wypowiedzi: #9





Grupa: Forowicz
Wypowiedzi: 9 220
Rejestracja: 29/02/12
Nr użytkownika: 46 945
Laptop: XPS M1530, X220



Rękojmia jest od chwili zakupu i wcale nie musi być dwóch napraw. Trzeba było go oddać albo wymienić na nie wadliwy. Chociaż np butów mi nie chcieli wymienić zaproponowali naprawę w ramach rękojmi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jacabad
dodano 1-07-2017, 17:00
Nr wypowiedzi: #10





Grupa: Forowicz
Wypowiedzi: 84
Rejestracja: 22/02/17
Nr użytkownika: 70 259



Witam czy nadal występuje problem z klawiaturą w tym modelu czy coś jednak poprawili ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kacza23
dodano 4-07-2017, 15:26
Nr wypowiedzi: #11





Grupa: Forumowicz
Wypowiedzi: 159
Rejestracja: 15/09/07
Nr użytkownika: 2 936
Laptop: Sony VPCEB4S1E/i3 540M/500GB



QUOTE(jacabad @ 1-07-2017, 20:00) *
Witam czy nadal występuje problem z klawiaturą w tym modelu czy coś jednak poprawili ?

Cały czas, nie wpisuje sobie czasem literek.
Co do baterii to najgorsze jest to że to się pojawia raz na 15minut a następny raz możne pojawić się za 8godzin i żaden serwisant nie będzie ślęczał nad nim żeby to wychwycić i tu jest problem ze usterka nie jest cały czas. Nie wiadomo o co mu chodzi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mik99
dodano 21-07-2017, 7:42
Nr wypowiedzi: #12





Grupa: + Adherent
Wypowiedzi: 549
Rejestracja: 14/02/07
Nr użytkownika: 689
Laptop: MSI GX623 429PL



Tak jak koledzy wyżej pisali. Rękojmia obowiązuje cały czas bez względu na ilość napraw. Nie wiem kto Ci takich bzdur naopowiadał. Skoro problem występuje sporadycznie i czasowo to ciężko w chwili wystąpienia defektu nagrać to chociażby telefonem?. Wtedy kupujesz płytę cd, nagrywasz na nią film i wysyłasz do serwisu. Najlepiej nagrać dwa nagrania o różnych porach. Ja już nie raz tak działałem i nigdy nie miałem problemu z naprawami.


--------------------

--------------------
GX623X-429PL: C2D T6600 | ATI HD4670 | 4GB DDR II 800MHz | HDD 500GB(5400rpm) |Windows Seven Ultimate
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dataskin
dodano 15-02-2018, 9:49
Nr wypowiedzi: #13





Grupa: + Zasłużony
Wypowiedzi: 569
Rejestracja: 22/06/13
Nr użytkownika: 55 929
Laptop: ASUS G751JT



Brzmi jak problemy z EC

Ew. możesz mieć problemy z oprogramowaniem które zakłóca pracę EC/wpływa na jego "normalne funkcjonowanie" przy błędnych ustawieniach (np. Notebook Fan Control, jakaś dziadowska wersja sterowników do komponentów płyty głównej, itd), albo problem z niedopracowanym biosem.


--------------------
ASUS G751JT, i7-4720HQ, 24GB RAM (1x Hyundai HMT41GS6AFR8A-PB + 2x Kingston HyperX IMPACT BLACK CL9), GPU 970M@980M OC Prema vBios, 500 GB SSD Samsung EVO 850 + 256GB SSD SANDISK X300s, HDD 1TB HGST Travelstar 7K1000 + 3x320GB WD Caviar
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PiotrZPlocka
dodano 15-02-2018, 19:27
Nr wypowiedzi: #14





Grupa: Forowicz
Wypowiedzi: 112
Rejestracja: 16/06/17
Z: Płock
Nr użytkownika: 71 122
Laptop: MSI GT70 ONC



Rękojmia, czy "niezgodność towaru z umową" nie działa, jeśli choć raz korzystaliśmy z gwarancji.
Dlatego ja nigdy nie podpisuję karty gwarancyjnej, a wręcz wyjmuję ją w sklepie i oddaję sprzedawcy mówiąc, że mi się ona nie przyda. No, chyba że gwarancja producenta jest dłuższa niż 24 miesiące.
Oczywiście sprzedawcy próbują za wszelką cenę przy przyjęciu towaru na niezgodność z umową kupna-sprzedaży wcisnąć do podpisania potwierdzenie przyjęcia w ramach gwarancji. Istna żenada.
Powód zmiany treści: zmieniłem drukowane litery na pogrubienie /tc


--------------------
MSI GT 70 0NC
HP ProBook 6470b
DELL AIO Inspiron 2310
Dell D610 DO SPRZEDANIA
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mikemanpl
dodano 15-02-2018, 22:14
Nr wypowiedzi: #15





Grupa: Forowicz
Wypowiedzi: 687
Rejestracja: 19/04/12
Nr użytkownika: 47 880
Laptop: trefny Erazer x7849 - póki co działający



QUOTE(PiotrZPlocka @ 15-02-2018, 19:27) *

Kolego, przedstaw tutaj proszę dokładną podstawę prawną: akt i konkretną jednostkę redakcyjną na podstawie której twierdzisz, że jeśli raz korzystało się z gwarancji, to nie można korzystać już z rękojmi albo odwołaj proszę publicznie ten Urban legend który powtórzyłeś.


--------------------
Osławiony Erazer X7849 z i7-6700 i GTX 1070M
Było: Lenovo>Acer 5552G>HP dv6-6030ew>Clevo P150EM>HP Elitebook 2570p>Clevo P170SM>HP 840 G1>HP 840 G3>Macbook Pro 13 TB>Dell 7480>Xiaomi mi Notebook pro

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Herman
dodano 19-02-2018, 1:27
Nr wypowiedzi: #16





Grupa: Forowicz
Wypowiedzi: 205
Rejestracja: 10/01/11
Z: Mińsk/Warszawa/Katowice
Nr użytkownika: 35 627
Laptop: HP Zbook 14u G6, HP Elitebook 840 G5, Asus Pro B551LG, HP ProBook 4530s, Dell Inspiron 15R ALU



A jakby jeszcze PiotrzPłocka miał jakieś ale to prosze bardzo:

https://www.prawokonsumenckie.pl/pl/a/rekoj...na-od-gwarancji
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xerses
dodano 1-02-2020, 18:59
Nr wypowiedzi: #17





Grupa: Forowicz
Wypowiedzi: 12
Rejestracja: 28/01/20
Nr użytkownika: 76 641
Laptop: Toshiba



U mnie w Lenovo zaraz po gwarancji wypalił się pixel, potem zawiasy popękały. Z zawiasami był też problem w Asusie. Teraz szukam nowego laptopa i nie wiem czy te nowe Lenovo ma już wytrzymalsze zawiasy?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek (1 gości i 0 użytkowników anonimowych)
0 użytkowników:

 



RSS Wersja Lo-Fi_|_Informacja o cookies Zegar wskazuje: 21-02-2020 - 12:49