Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Przejdź do normalnego widoku: Gwarancja MSI bez dowodu zakupu
Forum NHL.pl > Opinie i kwestie szczegółowe > Serwis i gwarancja
shogun616
Hejo rolleyes.gif

Czy MSI przyjmie lapka bez dowodu zakupu? I czy można jakoś samemu sprawdzić datę produkcji? Szukam i szukam w necie ale różne są opinie niestety.

Dowodu zakupu nie ma bo pierwszy właściciel zaprzepascil a firma która sprzedała mu lapka już nie istnieje.
bjorm
Próbuj u MSI to się dowiesz, w co jednak szczerze wątpię, że bez dowodu zakupu w ogóle kiwną palcem.
shogun616
A jednak MSI twierdzi inaczej - dostałem właśnie wiadomość że gwarancja producenta jest aktywna nawet bez dowodu zakupu. Ważny jest tylko nr seryjny i data produkcji. Miła niespodzianka smile.gif
Luqart
QUOTE(shogun616 @ 29-12-2017, 13:30) *
A jednak MSI twierdzi inaczej - dostałem właśnie wiadomość że gwarancja producenta jest aktywna nawet bez dowodu zakupu. Ważny jest tylko nr seryjny i data produkcji. Miła niespodzianka smile.gif

U ASUSa tez tak jest
bjorm
to ciekawe rzeczy, to sie odnosi tylko gamingow czy innych produktow takze? Wiecie moze?
Luqart
QUOTE(bjorm @ 29-12-2017, 16:44) *
to ciekawe rzeczy, to sie odnosi tylko gamingow czy innych produktow takze? Wiecie moze?

Zależy od producenta.
Acer nie uznaje bez dowodu zakupu.
Lenovo, ASUS i jak widać MSI uznają.

Sam wysyłałem Y700 z zepsutym ekranem bez dowodu zakupu.
Co ciekawe wymienili cały ekran wraz z obudową (stara była porysowana wyraźnie).
Więc nie wiem skąd te narzekanie na serwis Lenovo. Dużo zależy od człowieka który tam pracuje i przyjmuje zamówienie.

Co do ASUSa to zależy na jakiego konsultanta się trafi (czasem trafiają się nie ogary), ale wystarczy zarejestrować numerem seryjnym laptopa na stronie i uznają bez problemów.

RAMY markowe, jak HyperX, czy Corsair mają dożywotnią gwarancją na numer seryjny.
Temu też są droższe niż zwykłe Hynixy, Samsungi czy inne.
Sam wysyłałem zepsute pamięci HyperX i wymienili od ręki, ba wysłali nowiutkie zaplombowane pamięci.

SSDeki kingstona mają gwarancję na SN. Plextor chyba też uznaje.

Samsung chyba nie uznaje gwarancji na SN na żaden produkowany przez nich sprzęt.

Chociaż ja bym na Twoim miejscu Shogun nie brał tego GT62 z Białegostoku. Koleś z ceną oszalał i nie masz 100% pewności, że serwis MSI ci go naprawi.
Objawy to raczej na pewno zepsute mobo i to dosyć konkretnie. Więc koszt takiej naprawy nie będzie mały. Ale GPU powinno być sprawne, ale i tak nie rekompensuje ceny biggrin.gif
Za 4799 to sprawny powinien być i to z jakimś konkretnym SSD i RAMem, a nie golas.
Master_one
Luqart mylisz się samsung uznaje gwarancje po sn na ssdki i dyski talerzowe smile.gif
analyzer64
QUOTE(Master_one @ 29-12-2017, 19:14) *
Luqart mylisz się samsung uznaje gwarancje po sn na ssdki i dyski talerzowe smile.gif


W warunkach gwarancji jest wzmianka:
QUOTE
W przypadku braku ważnego dowodu zakupu Produktu okres obowiązywania ograniczonej
gwarancji będzie ustalany na podstawie daty wyprodukowania Produktu.


Źródło: https://s3.ap-northeast-2.amazonaws.com/glo...y_Polish_v2.pdf
Master_one
Tak owszem ale uznają gwarancję po sn. Tyle że od daty produkcji podobnie jest z laptopami przecież smile.gif
To jest wydanie "lo-fi" naszego forum. Aby przejść do wersji z obrazkami, formatowaniem i innymi ozdobnikami kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2018 Invision Power Services, Inc.