Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Przejdź do normalnego widoku: Przedstawiamy się
Forum NHL.pl > Nasz serwis > Nasze sprawy
Strony: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13
Buc
Jestem tutaj od blisko pół roku i jeszcze tego wątku nie widziałem. Aż wstyd happy.gif

Witam wszystkich zgromadzonych!

Zgadzam się z przedmówcą, Janem K., że sformułowanie ,,forowicze" jest jak najbardziej poprawne smile.gif Ale większość to może dziwić cool.gif

Zawitałem tu głównie dlatego, że jest tu spora grupa osób, która pozwoli mi uzyskać odpowiedź na nurtujące pytania odnośnie kadłubka, którego jestem szczęśliwym posiadaczem. Nie zamierzam się go pozbywać, a co wink.gif

Mam na imię Maciej, mam 24 lata, pracuję w domu przed komputerem i studiuję dziennie prawo (dla zainteresowanych, by zminimalizować dystans wirtualnych relacji wrzuciłem swoje zdjęcie). Z zainteresowań mogę wymienić historię i turystykę, działam w dwóch dużych organizacjach i niesamowitą satysfakcję sprawia mi praca społeczna. Ponadto założyłem stowarzyszenie i wraz z kolegami legalnie biegamy sobie z wykrywaczem metalu szukać różnych fantów.

Buc to moje przezwisko i właściwie substytut imienia od 2 r.ż. co dokumentuje moje zdjęcie pokazane jako awatar. Wiele lat tak mnie przezywano, aż w końcu przyjęło się to jako stała nazwa na moją osobę. Lepszy buc niż Maciek, bowiem koszmarnie swojego imienia nie lubię. A takie przezwisko szybko wpada w ucha i intryguje ludzi, przez co łatwo jest nawiązać pozytywne relacje.

Mieszkam koło Łodzi, w domku na wsi, gdzie obie wojny odcisnęły swoje piętno. Dla zapalonego militarysty jest to raj na ziemi. Ponadto cisza, spokój, czyste, świeże powietrze, lisy wcinające kapustę z kompostu (serio!) i brak internetu sleep.gif Skazany jestem na iplusa, bo tutaj nawet neostrada nie dociera blink.gif

Generalnie, jestem dość marudny i upierdliwy i chyba niektórym użytkownikom forum dałem się we znaki, dlatego chciałbym tutaj wszystkich przeprosić i postaram się być mniej namolny.