Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Wydanie bez ograniczeń: Zakup laptopa - studia
Forum Notebookcheck.pl > Kupno > Kupno laptopa
ozio2
Witam,
Jestem studentem pierwszego roku na Automatyce i Robotyce. Będę miał styczność z programowaniem w C/C++, tworzeniem oprogramowania w UML. Ponadto w grę wchodzi programowanie mikrokontrolerów i modelowanie 3D, np. w Autodesk Inventor, programowanie na platformie Arduino. Wymagam mobilności i solidności, i oczywiście dobrej, przyzwoitej pracy podczas działania w mojej dziedzinie od przyszłego sprzętu. Cena gra rolę ale jest mi jak na razie ciężko się ustosunkować. System Windows 8 na starcie bardzo mile widziany. Proszę o opinię, radę i wiedzę związaną z tym tematem. Pozdrawiam =)
ozio2
Myślę, że budżet może sięgać do 3500 zł smile.gif
duzyy
Ekran FHD może i procesor i5 a najlepiej i7 i dysk SSD smile.gif
Modele? Hmm...
ozio2
Cały komplet pewnie kosztuje nieziemskie dla studenta pieniądze biggrin.gif Ale czekam na opinie i propozycje smile.gif Najlepiej w okolicach 3000 pln =)
duzyy
Acer v3 z ekranem IPS i wymiana dysku na SSD smile.gif
ozio2
Ciekawe, ciekawe smile.gif Koszt to ok. 2800 + win 8 + dysk SSD (chyba ok. 500 zł), wyjdzie troszkę ponad 3000 biggrin.gif Podoba mi się matowa matryca, aczkolwiek nie wiem czy do modellingu nie przydałaby się nieco większa. Proszę o radę i dalsze propzycje smile.gif
duzyy
Przydałby się zewnętrzny monitor...
hatchet
Jeżeli chodzi o Windowsa, to bym się na twoim miejscu dowiedział czy nie masz na uczelni darmowego oprogramowania Microsoftu.
ozio2
Pytałem dzisiaj i niestety nie ma możliwości uzyskania darmowego windowsa biggrin.gif
drwalus
QUOTE(ozio2 @ 28-10-2013, 20:30) *
Ciekawe, ciekawe smile.gif Koszt to ok. 2800 + win 8 + dysk SSD (chyba ok. 500 zł), wyjdzie troszkę ponad 3000 biggrin.gif Podoba mi się matowa matryca, aczkolwiek nie wiem czy do modellingu nie przydałaby się nieco większa. Proszę o radę i dalsze propzycje smile.gif

Może poczciwy y580? unsure.gif