Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Przejdź do normalnego widoku: Stacjonarka (wiem ze jestescie kozakami od laptopow)
Forum NHL.pl > Opinie i kwestie szczegółowe > Komputery stacjonarne
Alekso
Witam wiem ze glownie pomagacie ogarnac laptopy do gier pracy obrobki etc mi tez kiedys pomogliscie>
Ale tym razem chcialbym zlozyc stacjonarke.
Konfiguracja
Karta Graficzna : Gtx 970 badz 980 ew titan x black (Ktora byla by najlepsza)
Procesor : i7 (tylko ktory?)
Ram : 12 GB mysle ze 1600 wystarcza tylko ktora firma?
Plyta Glowna : (jestem zielony)
Zasilacz (ile WAT by dzwignelo i zarazem bylo dosc ciche i nie jadlo 1KW na godzine)
+ew potrzebne rzeczy np karta dziekowa sieciowa
Dysk SDD (pod system)
Ogolnie chce zaczac streamowac na twitchu
PS. Nie hejtujcie odrazu ze to forum do laptopow jestem tego swiadomy jezeli administracja uzna ze trzeba usunac ten temat to niech usuna znajde inne forum ale mysle ze ludzie sa nadal ludzmi a tutaj juz pytalem o kilka rzeczy co w rezultacie dalo duzy plus

Pozdrawiam!
Alex
Zelek_PL
A jaki masz budżet?
smg_
ok, mam nadzieje, ze nie prosze sie o warna/bana czy cokolwiek ale mysle, ze warto zaczac od zestawów polecanych na purepc.pl

wydaje mi sie, ze niezaleznie od sympatii itp jest to rzetelne opracowanie. Co miesiac publikowany jest przeglad roznych zestawów w zależności od ceny.

Zacznij od tego, zmien wg preferencji jezeli coś tam nie podpasuje i wrzuć tutaj - będzie łatwiej:)

Alekso
Maxymalnie chcialbym wywalic na to 6000PLN

http://www.purepc.pl/zestawy_komputerowe/j..._2016?page=0,19
Cos takiego tylko ze zamiast i7 moglby byc i5 6600k wolabym wode chlodzenie corsaira na cpu niz wiatrak ktory wazy 880gram
arekcc7
A opcja z poczekaniem na polarisa lub pascala?
Alekso
Jest opcja z poczekaniem bo pierw musze sprzedac mojego msi zeby zaczac to kupowac a oco dokladnie chodzi @arekcc7 ?
smg_