Navigation

Forum NHL.pl

• Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Unread
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups

Obraz lub Płyty Recovery Windows XP Pro 32-bit do Hp Compaq 8710w

Problemy z oprogramowaniem
    5
    9
    2662
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      HP Compaq 8710w last edited by

Witam !

Niby nie jestem zielony, ale nie mam już pomysłu jak zainstalować XP Pro 32-bit SP2.
      Komputer kupiłem nowy w 2007r GC124EA#ABB
      Obecnie mam legalny Windows 10Pro 64-bit po upgrade z Windows 8Pro BOX do 8.1Pro

Kiedy kupiłem tego laptopa były pre-instalowane wersje XP Pro 32/64 jak i Vista Bussines 32/64 zdecydowałem się na zainstalowanie Visty 32-bit i tak użytkowałem kompa wiele lat wymieniałem dyski dorzuciłem i wymieniłem RAM do 8GB z taktowaniem 800MHz upgradowałem BIOS.

W tym roku nieoczekiwanie potrzebuję XP Pro 32bit (problem podłączenia z maszyną CNC) tylko XP jako ostatni system ma możliwość zainstalowania protokół NetBEUI.

Co zrobiłem ściągałem mnóstwo różnych instalacji XP integrowałem sterowniki próbowałem instalacji SATA Mode Disable jak i Enable.
      Stanęło na tym, że zakupiłem płytę z USA ponieważ w Polsce jedynie Vistę można zamówić, a mam już żebym wiedział wcześniej bym zamówił i płyty do XP.

Włożyłem stary oryginalny dysk jak i starą kość pamięci RAM 2GB 400MHz instalacja przebiegła bez problemów do zakończenia części tekstowej.
      W momencie uruchamiania części graficznej za każdym razem po piątym przesunięciu paska niebieskiego komputer zawiesza się można go jedynie wyłączyć
      Próbowałem z baterią jak i bez baterii to samo. Po wyłączałem wszystko co tylko możliwe w BIOS-ie bez skutku.