Navigation

Forum NHL.pl

• Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Unread
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups

Tablet ok. 10", max 1200, do pracy biurowej/naukowej w podróży

Tablety
    3
    4
    2707
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stysio last edited by

Witam,

Jestem kompletnie zielony w temacie tabletów a potrzebny mi jest jeden do pracy jako że często podróżuję.
      Przejrzałem kilka tematów które wyglądały podobnie do mojego ale większość była z okresu około swiątecznego więc zakładam że coś nowego pojawiło się na rynku.
      nie mam pojęcia o procesorach itd. Więc mam nadzieję, że pasjonaci z tego forum mi pomogą za co z góry serdecznie dziękuję 🙂

Zastosowanie:

• praca naukowa w podróży, tzn czytanie artykułów (niestety Kindle sie nie sprawdza kompletnie), robienie notatek, pisanie tekstów,
      • office/libre, mail.
      • ew. jakis film w podróży.
      • google maps
      • Nie gram w gry.
      • brak preferencji co do systemu

Czego szukam:

• Laptop będzie długimi okresami (do kilku miesięcy) używany za granicą więc europejska gwarancja jest istotna.
      • długie przebiegi na baterii, tak żeby można było go używać w kilkugodzinnej podróży lub cały/większość dnia na konferencji.
      • mozliwosc podpiecia klawiatury

Posiadany sprzęt:
      LG Nexus 5, android
      Dell Inspiron 5579, Win 10

ew. chciałbym dokupić klawiaturę, czy któreś sprzęty są lepsze/gorsze czy zazwyczaj klawiatury są dedykowane do konkretnego tabletu?

Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.

1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Sparc
        Sparc Zasłużony last edited by

Lenovo Yoga 2 10"
        Lenovo Miix 300
        Sasung Galaxy Tab A 10
        Asus T100HA

S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S