Tablet ok. 10", max 1200, do pracy biurowej/naukowej w podróży
-
Witam,
Jestem kompletnie zielony w temacie tabletów a potrzebny mi jest jeden do pracy jako że często podróżuję.
Przejrzałem kilka tematów które wyglądały podobnie do mojego ale większość była z okresu około swiątecznego więc zakładam że coś nowego pojawiło się na rynku.
nie mam pojęcia o procesorach itd. Więc mam nadzieję, że pasjonaci z tego forum mi pomogą za co z góry serdecznie dziękujęZastosowanie:
- praca naukowa w podróży, tzn czytanie artykułów (niestety Kindle sie nie sprawdza kompletnie), robienie notatek, pisanie tekstów,
- office/libre, mail.
- ew. jakis film w podróży.
- google maps
- Nie gram w gry.
- brak preferencji co do systemu
Czego szukam:
- Laptop będzie długimi okresami (do kilku miesięcy) używany za granicą więc europejska gwarancja jest istotna.
- długie przebiegi na baterii, tak żeby można było go używać w kilkugodzinnej podróży lub cały/większość dnia na konferencji.
- mozliwosc podpiecia klawiatury
Posiadany sprzęt:
LG Nexus 5, android
Dell Inspiron 5579, Win 10ew. chciałbym dokupić klawiaturę, czy któreś sprzęty są lepsze/gorsze czy zazwyczaj klawiatury są dedykowane do konkretnego tabletu?
Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.
-
Lenovo Yoga 2 10"
Lenovo Miix 300
Sasung Galaxy Tab A 10
Asus T100HA -
QUOTE(Sparc @ 19-07-2016, 14:48) <{POST_SNAPBACK}>
dziekuje za rady. rozumiem ze tablety mam rozwazac w tej kolejnosci?
poszukalem troche informacji o ww sprzecie w necie i na forum.
Widze ze sam nie masz najlepszego zdania o T100 sadzac z niektorych wypowiedzi. ciezko znalezc jakies negatywne recenzje wiec troche to miesza w glowie.jesli chodzi o updaty to czy ktorys z tych tabletow nie bedzie ich niedlugo otrzymywal?