Problem z Dell E7440 i problem z serwisem gwarancyjnym nbd
-
Witam, mam problem z dell e7440. Komputer od spodu jest gorący i wiatrak chodzi praktycznie ciągle nawet przy otwartej jednej karcie w przeglądarce. Dodatkowo mam problem z kartą sieciową, często się rozłącza co uniemożliwia wykonanie przelewu na stronie banku. Komputer zgłosiłem na gwaranje po raz pierwszy i został wysłany do serwisu i wrócił z wymienioną karta sieciową i wentylatorem. Problem jednak pozostał, kolejny raz zgłosiłem laptopa na gwarnacje, przyjechał technik i wymienił w nim płytę główną. A problem jak był tak jest. Temperatura procesora według gości z della jest w normie podczas testu 71stopni, co ciekawe mówą ze jest w normie, ale pomimo tego serwis uznał ze trzeba wymienić w nim płytę główną i wentylator??? ..... Ale problem jest taki ze grzeje on się ciągle nawet przy braku obciążenia i na moje oko źle jest skonstowany wentylacja i odprowadzanie ciepła, bo temperatura obudowy jest nie do zniesienia.
I mam do was pytanie czy ktoś z was posiada tego laptopa i ma również takie same problemy z nim?
Czy istnieje jakiś sposób rozwiążania tego problemu czy tylko wymiana komputera?
Czy istnieje możliwość żadania zwrotu pieniędzy za komputer z powodu ze serwis nie jest w stanie poradzić sobie z problem?Dziękuje z góry za pomoc.
-
Nie słuchaj tego co mówią konsultanci della. Obudowa parzy w ręce? Komputer jest gorąco? Wciąż sie zawiesza? Dzwoń do della albo jeszcze lepiej pisz i nie daj sie zbyć argumentuj że zgłaszasz po raz trzeci ten sam problem i wciąż nie został rozwiązany. Jeśli to nie pomoże można spróbować napisać do centrali della i tam opisać dokładnie sytuacje. Póki co jeśli ten lapek jest polskj gnieć ich o kontakt z samą górą i niech problem rozwiążą albo wymienią kompa. Nie słyszałem o jakiejś typowej przypadłości tego modelu więc to raczej kwestia kobkretnego egzemplarza i jego problemów.