Laptop Internet/Filmy/Domowy użytek
-
Witam,
Jakiś czas temu rozpadł się mój Acer 722, który dzielnie służył przez kilka lat. Jest w opłakanym stanie, więc czas poszukać czegoś innego.
Pierwsze założenie było takie by kupić ten sam model za ok 400 zł. Po przeczytaniu wątków tutaj na forum stwierdziłem że mogę wydać trochę więcej i znaleźć coś lepszego. Dodam że pod względem laptopów jestem typowym laikiem, który myśli że czym więcej ramu i nowszy model procesora tym lepiej.
Mam nadzieję że znajdą się osoby, które doradzą konkretniej uwzględniając inne aspekty dobrego wyboru.1. Jaki jest budżet?
Max 1000 zł, czym taniej tym lepiej
2. Zakup na osobę prywatną czy tez na firmę (domyślnie można przyjąć opcję pierwszą, jeśli na firmę warto to dopisać)?Prywatnie
3. Jaki rozmiar jest preferowany (podajemy wielkość matrycy, ewentualnie wagę)?Wolałbym coś mniejszego niż 15,6, ale nie jest to główny wymóg
4. W jakim kraju będzie dokonany zakup (jeśli w Polsce można punkt pominąć)?
W Polsce.5. Podajemy preferencje co do konkretnych marek producentów:
Miałem Acera 722. Z tego co się zorientowałem, szukam coś z HP ElitBooków, Lenovo ThinkPad, Dell...
6. Do czego głównie ma służyć notebook? (Można przypisać wagi procentowe poszczególnym zadaniom albo ułożyć je w kolejności malejącej)Laptop do Internetu, Filmy, Jakiś mecz w Internecie, Office.
7. Na czym zależy nam najbardziej w notebooku (oczywiście każdy chciałby idealnego laptopa, najlepiej za tysiąc złotych, ale trzeba wybrać kilka najważniejszych cech na których najbardziej nam zależy)? Dla pomocy podrzucam kilka cech: niska waga, długi czas pracy, jakość wykonania, kultura pracy, dobry ekran, konkretne interfejsy, wygodna klawiatura/touchpad, dobre głośniki, długa gwarancja itp itd...
Solidny, niezawodny i cichy , dobra matryca, jak najszybsza praca za te pieniądze.
8. Sposób użytkowania laptopa, czyli czy będzie często przenoszony między miejscami, używany w podróży a może głównie na biurku.